سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم هندبال ثامن تهران: مربی خارجی به پیشرفت هند بال بانوان کمک می کند

غزاله ناظم گفت: در نخستین هفته از مسابقات سوپر لیگ از ذوب آهن پذیرایی خواهیم کرد.

غزاله ناظم مربی تیم هند بال ثامن الحجج تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابتهای لیگ برتر بانوان از روز جمعه 19 مهر آغاز می شود و ما در نخستین روز از این مسابقات از ذوب آهن پذیرایی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حریف از ما شناخت خوبی دارد ولی ما با توجه به اینکه آنها تغییراتی در تیم داده اند آشنایی مناسبی نداریم ولی با این حال می خواهیم برنده از زمین خارج شویم و امتیاز این دیدار را به نفع خود به پایان برسانیم.

ناظم در مورد وضعیت حضور تیم در سوپر لیگ 92 افزود: متاسفانه تعداد تیم ها نسبت به سال قبل کمتر شده است ولی کیفیت آن بالاست و این به خاطر پخش شدن بازیکنان در سایر تیم هاست.
ناظم دربارۀ اعزام تیم ها به  مسابقات بروم مرزی گفت: تیم های ملی باید به مسابقات بین المللی اعزام شوند مخصوصاً تیمهای پایه که آینده سازان تیم های بزرگسالان هستند.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده ای از این اعزام ها انتقاد میکنند که چرا می رویم ولی عنوان نمی آوریم باید در اینجا بگویم برای پیشرفت هند بال بانوان باید سفرهای برون مرزی زیادی انجام دهیم تا تجربه های گوناگون کسب کنیم.

ناظم گفت: هند بال علم است و نباید بگوئیم که ورزش است و عده ای در آن مشغول هستند و نیاز است که به دانش روز دنیا مجهز شویم.

وی اضافه کرد: ما در آسیا مشکل داریم و با رقبای اصلی فاصله زیادی داریم آن وقت ببینید با اروپا چقدر دور هستیم.

ناظم یاد آور شد: برای پیشرفت هند بال بانوان باید از مربیان خارجی اروپایی استفاده کنیم چرا که آنها از علم و دانش روز دنیا اطلاعات کافی دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای تیم های ملی سانیا پانیچ یک سالی در ایران بود و کارهایی انجام داد برنامۀ وی طولانی مدت بود ولی متأسفانه فدراسیون نتوانست وی را نگه دارد به نظرم ارگ می ماند عملکرد خوبی از خود ارائه می داد و هندبال کشورمان را با تأثیرات مثبتی همراه می ساخت./آق
برچسب ها: هندبال ، ثامن ، ناظم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.