سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهکار فدراسیون پینگ پنگ در اردوی تیم ملی بزرگسالان،

مالمیری هم از لیست خط خورد/ نوشاد حریف تمرینی بچه مدرسه ای ها!

اردوی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز در حالی قرار است با 4 روز تاخیر برگزار شود که نام مالمیری هم همچون بسیاری بازیکنان صاحب نام و رنکینگ دار از لیست اردونشینان خط خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ابتدا قرار بود اردوی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز 20 مهر برگزار شود که زمان برپایی آن چهار روز به تعویق افتاد.

در این اردوی بحث برانگیز که با لیست نفرات دعوت شده و حضور جوانان کم سن و سال به جای نفرات سوم تا ششم ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی از ابتدا هم پر حاشیه بود اکنون لیست را باز هم تغییر دادند و وضع را از آن چه بود بدتر و اسف بار تر کردند.

طبق لیست جدید واحد مالمیری بازیکن خوش تکنیک و با سابقه تنیس روی میز ایران هم خط خورد تا نوشاد عالمیان به عمراه نیما عالمیان و حمیدرضا طاهرخانی تنها بمانند.

آنها مجبورند با جوانانی تمرین کنند که برخی از آنها حتی دوره تحصیل خود در مدرسه را هم تمام نکرده اند!

نعيم نوبخت ، آرمان حاجي ئي و سجاد حسيني نفرات جدید دعوت شده به اردو هستند که در کنار پوریا عمرانی، سروش امیری نیا، متین لطف اله نسبی و میعاد لطفی  ترکیب اردونشینان اصفهان را تشکیل می دهند و قرار است حریف تمرینی عالمیان ها و طاهرخانی باشند.

مشخص نیست با این روند برگزاری این اردو اصلا به صلاح مرد شماره یک تنیس روی میز ایران یعنی نوشاد عالمیان هست یا حداقل بگذارند وی در همان پارکینگ خانه اش به همراه برادر و دوستانش تمرین کند و به مسابقات برود./آق

برچسب ها: تنیس ، عالمیان ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.