سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمارش معکوس برای ورود پرچمدار جدید سونی

Z1 چه زماني در بازار ايران توزيع مي شود؟

Sony Xperia Z1 پرچمدار جديد سوني به زودي در بازار ايران بفروش مي رسد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گوشی جدید سونی که از مدت ها قبل با عنوان Honami شناخته می شد بالاخره با عنوان تجاری Z1 معرفی شد.ماه پیش بود که سونی در نمایشگاه برلین از جدیدترین و پیشرفته‌ترین گوشی خود یعنی Sony Xperia Z1 رونمایی کرد. این گوشی که دوربینی 20.7 مگاپیکسلی دارد، در بررسی‌های انجام شده توانست گوشی‌هایی همچون HTC One و Samsung Galaxy S4 را شکست دهد. هنگامی که این گوشی جدید را در دست می‌گیرید، احتمالا اولین گزینه‌ای که توجه شما را جلب خواهد کرد، طراحی Xperia Z1 خواهد بود.



حال پس از گذشت زمان وقت آن رسیده  است که شمارش معکوس را برای ورود این گوشی به ایران آغاز کنیم طبق گزارش های موجود عرضه گوشی Z1 از اواخر مهر ماه در ایران آغاز خواهد شد.

البته سونی وعده داده که پیش از پایان مهرماه تلفن Xperia Z1 را روانه بازار داخلی کند، اما هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده است.



در ادامه مروری بر ویژگی های این گوشی می كنيم:

در ابتدا باید گفت که طراحی سونی کاربران خود را شگفت زده نکرد چرا که دقیقا همان ظاهر مدل های ضد آب سونی به مانند Xperia Z یا Z Ultra در آن تکرار شده است. پردازنده 4 هسته ای Snapdragon 800 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و دوربین مجهز به لنز خانواده G با قبلیت ثبت تصاویر در ابعاد 20.7 مگاپیکسل اصلی ترین ویژگی های Z1 محسوب می شوند که قبلا در شایعات نیز مطرح شده بود. Z1 دارای ابعادی برابر با 144 × 73.9 × 8.3 میلی متر می باشد و سونی آن را بر اساس استاندارد IP58به صورت ضد آب و گرد غبار طراحی نموده است.


 برای پوشش بدنه Z1 در قسمت پشت و جلو از پوشش شیشه ای OmniBalance استفاده شده و قاب اصلی دستگاه بر خلاف Z پلاستیکی از آلومینیوم می باشد. برای این مدل یک صفحه نمایش فول اچ دی در ابعاد 5 اینچ در نظر گرفته شده که از تکنولوژی ها X Reality و Triluminos نیز پشتیبانی می کند. دوربین 20.7 مگاپیکسلی Z1 از سنسور ExmorRS استفاده می کند و به لنز های خانواده G سونی تجهیز شده است. 2 گیگابایت حافظه پردازشی رم، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه از جمله دیگر ویژگی های پرچمدار تازه وارد سونی است.


گزارش از پریسا کابلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
kamal
۱۸:۴۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
سلام برهموطنانه عزیزم یک مورد درمورد این گوشی من رااذیت میکند .میگن باطریش به ظاهر 3000میلی امپراست وتوان سه هزار میلی آمپری ندارد واقعیت دارد؟؟؟؟؟؟؟؟
amir
۰۰:۲۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
من که عاشقشمممم....
farahnaz
۲۱:۴۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
chandeh?
farahnaz
۲۱:۳۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
chandeh?
سارا
۲۱:۳۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
گوشیه خویه؟میخوام بخرم اما بین گلکسی و اکسپریا موندم...
سارا
۲۱:۳۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
گوشیه خویه؟میخوام بخرم اما بین گلکسی و اکسپریا موندم...
رهگذر
۱۴:۳۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
سرکار خانم پریسا کابلی انصافا دمت گرم
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
با تشکر فراوان از سر کار خانم پریسا کابلی بابت اطلاع رسانی بسیار خوبتان
پرهام
۱۲:۰۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
100% خبراش خیلی خوبه