سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کودکان طلايه داران روز جهاني کودک در موزه دارآباد

کودکان از نظر عاطفي تاثير پذير و حساسي هستند که از افراد بزرگتر خود تقليد مي کنند، به همين منظور بايد در توجه و نگهداري از کودکان اهتمام لازم را ورزيد و روز جهاني کودک را براي آنها گرامي داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران کشورها و سازمانهاي بين المللي مختلف، روزهاي متفاوتي را به عنوان روز کودک اعلام کرده و اين مراسم را جشن مي گيرند و 20 نوامبر از سوي سازمان ملل متحد روز جهاني کودک اعلام شده است. به همين مناسبت موزه دارآباد براي کودکان به مدت 4 روز برنامه هاي گوناگوني را اجرا مي کند.

مجيد نواييان مدير موزه دارآباد افزود: موزه طبيعت و حيات وحش ايران – دارآباد به مناسبت روز جهاني کودک جشنواره کودک خلاقيت محيط زيست را به مدت 4 روز برگزار مي کند.

نواييان بيان کرد: موزه دارآباد به عنوان نهادي آموزشي در زمينه آشنايي هر چه بيشتر کودکان با ارزشها و مفاهيم محيط زيست و نهادينه کردن فرهنگ احترام به طبيعت، جشنواره «کودک، خلاقيت و محيط زيست» را با همکاري اداره بازيافت شهرداري منطقه، انجمن ها و تشکلهاي زيست محيطي، دفتر فرهنگنامه و شوراي کتاب کودک برگزار مي کند.

نواييان تصريح کرد: اين جشنواره به مدت 4 روز از تاريخ 16 لغايت 19 مهرماه از ساعت 9 الي 18 با برنامه هايي چون آموزش کودکان و نوجوانان درزمينه محيط زيست و حيات وحش، لمس حيوانات، نمايشگاه کتاب کودک، مسابقه، نقاشي، بازيافت و موارد ديگر به استقبال روز جهاني کودک مي رود.

نواييان اظهار داشت: به شکل جنبي تعدادي غرفه از جمله غرفه گريم کودک، سنگهاي زينتي، خلاقيت در راستاي خدمت رساني به بازديد کنندگان در جشنواره بر پا است.

نواييان خاطرنشان کرد: اجراي نمايش، تئاتر،‌اجراي موسيقي، بازي و سرگرمي با حضور کودکان و نوجوانان آموزش ديده در کارگاههاي آموزشي موزه به عنوان «دوستداران طبيعت» از ديگر جاذبه هاي اين جشنواره براي کودکان است.

اميد است منطقه يک بتواند در اجراي اين گونه برنامه ها با موقعيت بيشتر عمل نمايد./

برچسب ها: روز ، کودک ، مراسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.