سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه وقت امروز "چهار شنبه 17مهرماه 92" اعلام شد؛

"سامانه بارشی" فردا از کشور خارج می شود/تداوم "باد و گردو خاک" در "تهران"

از فردا سامانه بارشی بتدریج از کشور خارج می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز "چهار شنبه 17مهرماه 92" اعلام شد، براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي، سامانه بارشی که طی چندروز گذشته در نوار شمالی کشور فعال بود امروز در سواحل دریای خزر، استان اردبیل و به صورت پراکنده در برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق سبب بارش خواهد شد.

براساس این گزارش، شدت بارش در این روز در استان گیلان است و از فردا سامانه بارشی بتدریج از کشور خارج می شود وهمچنین از عصر امروز تا جمعه در جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.



لازم به ذکر است، هوای خنک تا فردا در نوار غربی، تاروز جمعه در نوار مرکزی و تا روز شنبه در نوار شرقی همچنان ماندگار است، همچنین تا ظهر فردا، با افزايش سرعت وزش باد در شرق کشور، در استان خراسان رضوي، جنوب استان سمنان، شرق استان تهران و شمال استان اصفهان و طي فردا و روزجمعه در استان هاي خراسان جنوبي و سيستان وبلوچستان گردوخاک سبب کاهش کيفيت هوامي شود و طي اين مدت در مناطق غربي استان هاي ايلام و خوزستان نيز باد و گرد و خاک دور از انتظار نيست.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف، همراه با باد و گرد و خاک در ارتفاعات افزايش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 23 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.