سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بهداری کل ناجا؛

الگوهای بهداشتی ناجا توان ماموریتی نیروها را بالا می برد

رئیس بهداری کل ناجا گفت: لگوهای بهداشتی ناجا توان ماموریتی نیروها را بالا می برد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سردار علی مجیدی ریاست بهداری کل ناجا، در هفتمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است گفت:  از هزار و 200 نفر برای شرکت در این همایش از بین دندانپزشکان نیروهای مسلح و غیرنیروهای مسلح و همچنین از 50 شرکت تولیدی و بازرگانی در حوزه دندانپزشکی دعوت به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: در این همایش حدود 160 مقاله ارائه شده که 60 عنوان آن در قالب سخنرانی ، 18 پنل علمی که در آن مشکلات و معضلات دندانپزشکی مطرح شده؛ ارائه خواهد شد.


وی در ادامه امروز در تمامی استان ها 300 یونیت دندانپزشکی در بهداری های ناجا فعالیت می کنند افزود: 70 کادر دندانپزشک و 500 دندانپزشک به صورت قراردادی با ناجا همکاری می کنند و به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیروهای مسلح می پردازند.

وی با اشاره به این که پیشگیری مقدم بر درمان است اظهار داشت: در پی آن هستیم تا با ارائه الگوهای خود در ناجا بتوانیم بهداشت را در تمام حوزه ها رعایت کرده و از هزینه های گزاف درمان جلوگیری کنیم.

وی در پایان با اشاره به لزوم سلامت دهان و دندان و تاثیر آن بر سلامت کل بدن گفت: با ارائه الگوهای بهداشتی مناسب می توان توان ماموریتی و انجام فعالیت نیروها را بالا برد.

گفتنی است، هفتمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح از روز چهارشنبه 17 مهر ماه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کنگره ، بهداشتی ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.