سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوراکچی: امیدوارم داوران تحت تاثیر قرار نگیرند برخی ها جنبه باختشان کم است پس از شکست ضعف را در خودمان جستجو کنیم

سرمربی تیم میثاق گفت: نظر خبیری به داوری هفته گذشته، بی انصافی است امیدوارم صحبت های وی داوری دیدارمان را تحت تاثیر قرار ندهد.

محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مصاحبه اخیر سرمربی هلال احمر تبریز باعث شد فیلم بازی این تیم برابر ماهان تندیس را تماشا کنم با وجود انتقادهای شدید وی به داوری طی تماشای بازی به هیچ گونه مورد مشکوکی برخورد نکردم و با گذشت زمان بازی فکر می کردم شاید در ثانیه های آخر اشتباه فاحشی باعث انتقادهای خبیری شده باشد که چنین موردی بوجود نیامد. داوری کنترل کامل بازی را در دست داشت حتی زمانیکه بازی با به ثمر رسیدن سه گل به تساوی کشیده شد و شرایط سختی برای داور به وجود آمد تجربه آنها باعث بهترین قضاوتشان شد.

وی ادامه داد: امیدوارم این پروسه اعتراض به داوران باعث نشود هفته های آتی بازی های ما تحت تأثیر قرار بگیرد و خدای ناکرده حقی از ما اجحاف شود البته بنده معتقدم که داوران بسیار با وجدان هستند و معتقدم قضاوتشان عادلانه و بر حسب شرایط اتفاق افتاده در زمین است.

خوراکچی افزود: معتقدم ما مربیان می بایستی جنبه باخت را داشته باشیم و پس از هر شکست به دنبال ضعف های خودمان بگردیم این موضوع که بخواهیم زمین و زمان را زیر سوال ببریم دردی را دوا نمی کند، باید ضعف های خودمان برطرف شود اما به هر حال برخی ها جنبه باختشان کم است و همیشه به دنبال مقصر می گردند./آق
برچسب ها: خوراکچی ، خبیری ، داوری ، میثاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.