سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه ها در این زمینه به وزارت کمک کنند

صالحی: با عوامل فساد در فوتبال منطقی برخورد می کنیم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه برخورد با عوال فساد در فوتبال نیاز به یک کار کارشناسی و منطقی دارد ،تصریح کرد : مبارزه با آلودگی ها در محیط ورزش را منطقی دنبال می کنیم، نه در فضای جنجالی.

سید رضا صالحی امیری در رابطه به موضع وزارت ورزش و جوانان در برخورد با عوامل فساد و رشوه در فوتبال ، گفت : ابتدا از رسانه ها می خواهم در این زمینه به ما کمک کنند و این مسئله را تبدیل به یک جنجال رسانه ای نکنند.
 
وی که با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت و گو می کرد، در این زمینه افزود: مسئله سالم سازی محیط ورزش و برخورد با آلودگی ها و مفاسد نیازمند یک کار کارشناسی دقیق، زیر بنایی و غیر احساسی است و نمی شود با مصاحبه و سخنرانی و جنجال ان را حل کرد.
 
صالحی بر شناسایی عوامل فساد در فوتبال تاکید کرد و گفت: ابتدا باید بر اساس یک منطق، عوامل فساد را شناسایی و کانال های آنها را پیدا کرد و بعد به لحاظ سیستمی راهکارهای قانونی مدیریتی را مورد توجه قرار داد و از همه مهمتر با انتخاب انسان های سالم، پاک دست و با صلاحیت ، راه های مبارزه با این مسئله و بر چیدن آن از محیط فوتبال را به اجرا گذاشت . بدیهی است با ایجاد فضا سازی نمی توان مدعی مبارزه با فساد بود.

وی در این زمینه با اشاره به اینکه مجلس و نمایندگان مردم در نهاد قانونگذاری کشور ه لحاظ قانونی حق دارند موضوع فساد در فوتبال را مورد بررسی قرار دهند ، تصریح نمود: بدیهی است همه باید به مجلس پاسخگو باشند . خود من در وزارت ورزش و جوانان نیز کمیته ایرا برای سالم سازی تعریف کردم ، ولی قرار شد بدون فضای جنجال و ژورنالیستی این کمیته در جهت اصلاح روش ها و سیستم ها و تعیین افراد ذی صلاح برای نظارت و کنترا و حسابرسی این موارد به کار خود بپردازد.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: صالحی ، سرپرست ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.