سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته کاناپولوی آسیا:

مسابقات زیر 21 سال بانوان در آسیا را راه اندازی می کنم

مرتضی محرابی رئیس کمیته کاناپولوی آسیا گفت: برگزاری مسابقات کاناپولوی بانوان زیر بیست و یک سال آسیا از جمله برنامه های مهم من در این سمت جدید است.

مرتضی محرابی رئیس کمیته کاناپولوی آسیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طبق توافق های اولیه قرار بر آن شد تا من بطور رسمی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که در دهلی نو کشور هند برگزار می شود کار خود را در این سمت از سرگرفته و برنامه هایم را دنبال کنم به عنوان رئیس جدید کمیته کاناپولوی آسیا برنامه هایی در دست دارم که از جمله آنها توسعه قایقرانی در کشورهای جدید و همچنین از سرگیری فعالیت این رشته ورزشی در کشورهایی که قبلا فعالیت می کردند ولی حالا بنا به دلایلی از فعالیت در آن منصرف شده اند، است.

وی افزود: این توسعه در تمامی بخش ها از جمله مربیان، ورزشکاران و داوران انجام خواهد شد من در حاشیه بازیهای ازبکستان با بسیاری از کشورها در رابطه با این برنامه صحبت کردم و آنها هم موافقت خود را در این خصوص اعلام کردند.

در عین حال راه اندازی مسابقات کاناپولوی بانوان در رده سنی زیر بیست و یک سال هم از جمله برنامه هایی که است که من با جدیت هرچه تمامتر دنبال خواهم کرد این مسابقات در اروپا برگزار می شود ولی ما هرگز در گذشته در آسیا این رقابت ها را نداشتیم .

محرابی تصریح کرد: در رابطه با عملکرد ایران در رقابت های ازبکستان هم باید تأکید کنم که قایقرانان ایرانی عملکردی بسیار خوب و قابل قبول داشته اند و در عین حال کاملا موفق پیش رفته اند.

آنها در حالی توانستند این نتایج را کسب کنند که دیگر کشورها رشد و پیشرفت زیادی داشتند و ورزaشکاران ما به دلیل تعلیق در حدود یک سال و نیم در هیچ رقابت بین المللی حاضر نشده بودند خود ما هم از کسب این نتایج بسیار شگفت زده بودیم ولی با این حال باز هم می بینیم که برخی دائما به دنبال زیر سوال بردن قایقرانی کشورمان هستند که این اتفاق تازه ای نیست و همیشه چنین چیزهایی بوده است.

رئیس کمیته کاناپولوی آسیا همچنین خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا وقتی تیم ها برگردند در رابطه با مسابقات لیگ برنامه ریزی کرده و داوران مورد نظر را در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه ریزی خواهیم کرد./آق
برچسب ها: کاناپولو ، محرابی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.