سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان

تئاتر در ارتقای فرهنگ ایمنی و داشتن جامعه‌ای سالم تأثیر گذار است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: اگر کودکان و نوجوانان از همان ابتدا با فرهنگ ایمنی و قانون مداری آشنا شوند در آینده جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل ازستاد خبری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان سرهنگ طلایی افزود: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در مناسبت‌های مختلف با استفاده از همه ظرفیت‌های خود سعی در ارتقای فرهنگ ترافیکی دارد.
وی هنر تئاتر را یکی از ابزارهای مهم ارتقای فرهنگ ترافیکی دانست و افزود: گفتمان فرهنگی یکی از ابزارهای مهم و اثرگذار در ارتقای ایمنی است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه استفاده از هنر به ویژه تئاتر در کاهش تصادفات و افزایش فرهنگ ترافیکی موثر است، گفت: اگر کودکان و نوجوانان از همان ابتدا با فرهنگ ایمنی آشنا شوند در آینده جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.
وی راه حل رفع مشکلات و معضلات ترافیکی را آموزش دانست و گفت: این آموزش باید از سنین پایه و با بهره گیری از هنر انجام شود؛ چون در این صورت ماندگاری بالاتری خواهد داشت.
طلایی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در طول سال در زمینه روان بودن ترافیک و ایجاد نظم و انضباط رانندگی در تلاش است و  این اقدام در ایام برگزاری جشنواره بیشتر می‌شود./س
برچسب ها: ارتقا ، تئاتر ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.