سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تمهیدات لازم برای ورود به فصل سرما در شهرستان بروجن اندیشیده شده است

فرماندار شهرستان بروجن گفت: هماهنگی های لازم بین دستگاه های شهرستان برای ورود به فصل سرما و مقابله با بحران های احتمالی اندیشیده شده است.

فتاح کرمی، در ستاد مدیریت بحران شهرستان بروجن با بیان شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیایی شهرستان افزود: محور بروجن- لردگان - خوزستان از محورهای مهم ارتباطی استان های جنوبی و غربی است که در فصل زمستان بعضاً شاهد بروز مشکلاتی است که باید با استفاده از تجربیات گذشته و هماهنگی دستگاه های اجرایی این مشکلات به حداقل کاهش یابد.
وی ادامه داد: انحراف وسائط نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی شهرستان در مواقع بارندگی منجر به مسدود شدن جاده می شود که مسئولان راه و شهرسازی باید قبل از بارندگی و فصل سرما نسبت به تحویل جرثقیل سنگین برای امداد رسانی در مواقع بحرانی اقدام کنند.
کرمی، با بیان وقوع زلزله های مکرر در دی ماه سال گذشته در بخش های بلداجی و گندمان این شهرستان گفت: هشت مدرسه در این دو بخش دچار خسارت شده بودند که با صرف 10 میلیارد ریال مقاوم و نوسازی شد.
فرماندار شهرستان بروجن، با تاکید بر لایروبی جوی و جدول ها، مسیل ها، آماده سازی دپوی نمک و ذخیره سوخت، ایجاد ستاد برف روبی در شهرداری ها، آمادگی برای اسکان اضطراری و تعمیر ماشین آلات برف روب، آمادگی بیش از پیش دستگاه ها برای مقابله با بحران های احتمالی در فصل سرما را خواستار شد.
در این جلسه بخشداران بلداجی، گندمان و بخش مرکزی بروجن، مسئولان دستگاه های اجرایی و شهرداران شهرستان بروجن از آمادگی این دستگاه ها برای مقابله با بحران احتمالی خبر دادند./س
برچسب ها: تمهیدات ، سرما ، بروجن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.