سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ووشو آذربایجان شرقی، یکی از پیشگامان ووشو در کشور است

نايب رئیس فدراسیون ووشو کشور گفت : ووشو از رشته های برخوردار در کشور است و بعد از چین دومین قدرت برتر ووشو جهان هستیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومي اداره ي كل ورزش و جوانان استان، علیرضا خسروی در مجمع انتخابات هیات ووشو آذربایجان شرقی خاطرنشان كرد: از سال 2009 ، دو نائب قهرماني جهان و آسیا برای ووشو کشور بدست آمده و در این موفقیت استان ها و شهرستان ها نقش کلیدی و مهمی را ایفا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: استعدادیابی و پرورش استعدادها در بدنه هیاتهای وزرشی شهرستانها و استانها اتفاق می افتد و باید از ظرفیت بهینه استفاده شود.

نايب رئیس فدراسیون ووشو کشور بیان کرد : ووشو کشور از رشته های برخوردار در کشور است و بعد از کشتی و تکواندو سومین رشته برتر کشور هستیم .

وی افزود : سال 2014 سال حساسی برای ورزش کشور و ووشو خواهد بود چون برای کسب مدال و قهرمانی در اینچوان کره جنوبی برنامه ریزی کرده ایم و آذرماه رقابتهای قهرمانی کشور برای شناخت ترکیب تیم کشور برای حضور در این رقابتهای مهم خواهد بود.

وی ادامه داد : برای کسب موفقیت در اینچوان کره جنوبی استانها و شهرستانها نقش کلیدی خود را با معرفی چهره های جدید بایستی نشان دهند.

خسروي خاطرنشان كرد: ووشو آذربایجان شرقی، یکی از پیشگامان ووشو در کشور است و دوباره بايد احيا شود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مجمع خاطرنشان کرد : ورزش استان عیار و قدرت خود را در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی نشان می دهد و ووشو آذربایجانشرقی در این رقابت ها قدرت خود را نشان خواهد داد.

شرورین اسبقیان افزود : از ابتدای سال 92 تمام توان و برنامه های اجرایی و برنامه ریزی های راهبردی برای حضور بیشتر ورزشکاران استان در بدنه تیم های ملی در بازی های آسیایی کره جنوبی و کسب مدال و مقام در این رقابتهاست تا آذربایجان شرقی عیار طلای خود را به ورزش کشور و آسیا نشان دهد.

وی ادامه داد: برای رقابت های بازی های آسیایی کره جنوبی در سال 93 با برنامه ریزی پنج مدال نیز با روند اردو ها انتظار می رود که این پنج مدال حاصل اعزام 20 ورزشکار به این رقابت هاست.

گفتني است: مجمع انتخابات هیات ووشو آذربایجان شرقی به ریاست "سید محمد شروین اسبقیان" مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و با حضور "علیرضا خسروی" نائب رییس فدراسیون ووشو کشور برگزار شد و پس از چهار بار رای گیری عبدالعلی ابراهیمی به سمت رییس هیات ووشو آذربایجان شرقی انتخاب شد.

برای احراز پست ریاست هیات ووشو آذربایجانشرقی سه کاندیدا ثبت نام کرده بودند که با توجه به عدم حضور یکی از سه نفر کاندیدا، پس از انجام چهار بار رای گیری بین دو کاندیدا، عبدالعلی ابراهیمی با 10 رای از 19 رای اعضاء مجمع به سمت رییس هیات ووشو آذربایجان شرقی انتخاب شد.

شايان ذكر است كه پیش از این علی شکارلو سرپرستی هیات را بر عهده داشت/س

برچسب ها: ووشو ، رشته ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.