سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

400 ميليون دلارصرفه جويي در هزينه هاي بانک جهاني براي مبارزه با فقر

یک منبع بانک جهانی امروز اعلام کرد این بانک در چهارچوب راهبردی برای مبارزه با فقر در نظر دارد 400 میلیون دلار در هزینه های خود صرفه جویی کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ یک منبع نزدیک به پرونده اعلام کرد « هدف این است که در سه سال آینده از پنج میلیارد دلار هزینه های بانک جهانی و پنج شعبه آن 400 میلیون دلار صرفه جویی شود ».

این منبع در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاهش کارکنان بانک گفت مدیریت امیدوار است « هزینه های غیر ضروری را محدود کند ».

بانک جهانی که این هفته قرار است مجمع عمومی خود را در واشنگتن برگزار کند، در حال حاضر با حدود 10 هزار نماینده در بیش از 120 کشور همکاری می کند.

بانک جهانی امسال هدف خود را برای ریشه کن کردن فقر شدید در جهان تا سال 2030 متمرکز کرده است اما قرار است با فضای سرمایه گذاری بسیار پیچیده ای که ظهور عامل های جدید توسعه (چین و بخش خصوصی) نشانگر آن است، مقابله کند.

این منبع افزود « بانک جهانی تلاش می کند به رشد برای رسیدن به اهداف خود در زمینه فقر و موفقیت ادامه دهد (...) و این اهداف از طریق سرمایه قابل حصول است.

 وی همچنین گفت بانک در موقعیتی خواهد بود که از طریق شعبه ای که برای طرح های توسعه اختصاص داده است، هر بار که 100 میلیون دلار در نحوه عملکرد خود صرفه جویی می کند، یک میلیارد منبع اضافی بسیج کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.