سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

راه اندازی شعبه بین الملل واحد پزشکی تهران در رودهن

با موافقت روسای دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و پزشکی تهران تفاهمنامه همکاری علمی آموزشی بین این دو واحد دانشگاهی برای جذب و تربیت دانشجو در رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی امضا شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ دکترعلیرضا ایرانبخش رئیس واحد جامع رودهن ودکتر شاهرخ رامین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران با حضور در جلسه هیات رئیسه و در جمع معاونین اداری – مالی ، آموزشی ، پژوهشی ، روسای دانشکده ها و مشاوران حقوقی تفاهمنامه همکاری بین دو واحد دانشگاهی را امضاء و شرایط توسعه و جذب دانشجویان در رشته های علوم پزشکی را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

دکترایرانبخش رئیس واحد رودهندر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن موقعیت ممتاز جغرافیائی این واحد دانشگاهی و حسن همجواری با شهر تهران به ظرفیت های بالقوه و پتانسیل بالا و همچنین موفقیت ها و دستاوردهای چشمگیر اساتید عضو هیات علمی و دانشجویان واحد رودهن اشاره کرد.

رئیس واحد رودهن تصریح کرد : ایجاد و تاسیس دانشکده پزشکی از سالیان قبل تا کنون در اولویت و سیاست های اجرائی این واحد دانشگاهی بوده است و تمامی مذاکرات آن با مسئولین ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علوم پزشکی با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انجام شده و اینک خوشحالیم که مقدمات اولیه این اقدام با همکاری و حمایت رئیس واحد پزشکی تهران در قالب عقد این تفاهنامه میسر شده و مراحل اجرائی آن در شرف تکوین است.

دکترایرانبخش خاطر نشان ساخت : از آنجائی که تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی زیر یک پرچم و هدف مشترک و در مسیر اعتلای و بالندگی هرچه بیشتر این مجموعه مردم نهاد حرکت می کنند ، اینجانب و کلیه مسئولان و دست اندرکاران اجرائی و آموزشی از هر گونه همکاری و اتفاق نظری در زمینه رشد و گسترش واحد رودهن حمایت می کنیم.

دکتر شاهرخ رامین در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهداف و برنامه استراتژیک واحد پزشکی تهران گزارش مبسوطی در خصوص نقش و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در تامین منابع انسانی مورد نیاز نظام سلامت بر اساس سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 و تلاش در جهت تحقق عدالت اجتماعی و ارتقای سطح شاخص هایی از قبیل آموزش ، سلامت ، افزایش درآمد سرانه و ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به اهداف مورد نظر سند چشم انداز و حمایت از نهادهای عمومی و موسسات آموزشی با رعایت ملاحظات دینی و انقلابی ارائه کرد.

وی همکاری علمی بین دو واحد دانشگاه آزاد اسلامی پزشکی و رودهن را نمونه موفقی برای تحقق آرمانها و سیاستگذاریهای این سند ملی برشمارد و گفت : این همکاری براساس بهبود استاندارها و شاخص های سرانه آموزشی و در راستای توسعه فیزیکی و استفاده از فضاهای آموزشی موجود در واحد جامع رودهن و همچنین کاهش هزینه های عمرانی مربوط به خرید زمین و ساخت و ساز صورت می پذیرد.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن در سال 1362 تاسیس شد و امروز با سی سال قدمت بیش از 25 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری دارد و یکی از بزرگترین واحد های جامع کشور محسوب می شود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.