سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمينار آموزش همگاني اطفاي حريق در محلات جنوب غرب پايتخت

دبير ستاد مديريت بحران منطقه 18، از برگزاري سمينار آموزش همگاني اطفاي حريق در محلات اين منطقه خبر داد.

خسرو بهزادي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاري سمينار آموزش همگاني اطفاي حريق در محلات منطقه 18 در دستور كار ستاد مديريت بحران و اين منطقه قرار دارد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور ارتقاء سطح آگاهي شهروندان در مواقع مواجهه با حوادث، بلايا و سوانح طبيعي در دست اجرا است.
بهزادي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين سمينار تحت نظارت و كارشناسان مجرب سازمان آتش‌نشاني و خدمت ايمني شهرداري تهران با ارائه توضيحات جامعي پيرامون نحوه‌ي كار با انواع خاموش كننده و روش‌هاي اطفاء حريق در محلات منطقه 18 برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: برگزاري سمينار آموزش همگاني اطفاء حريق در سراي محله شهرك دانش با هدف ارتقاء سطح آگاهي شهروندان در مواقع مواجهه با حوادث از اقدامات اجرايي اين طرح است.
بهزادي در پايان با اشاره به اقدامات ديگر ستاد پيشگيري و مديريت بحران منطقه 18 افزود: برگزاري دوره‌هاي آموزشي اطفاء حريق در سراي محله شهرك دانش با هدف ارتقاء سطح آگاهي شهروندان در مواقع مواجهه با حوادث از اقدامات اجرايي اين طرح است.
بهزادي در پايان با اشاره به اقدامات ديگر ستاد پيشگيري و مديريت بحران منطقه 18 افزود: برگزاري دوره‌هاي آموزشي اطفاء حريق، كار با تجهيزات امداد و نجات، كمك‌هاي اوليه، مدير بحران، ايمني در منزل، مديريت بحران و برگزاري اردوهاي آموزشي گروه‌هاي دوام از اقدامات ديگر ستاد مديريت پيشگيري و مديريت بحران منطقه 18 است./
برچسب ها: سمینار ، همگانی ، حریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.