سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور طلايي شركت ها در ششمين جشنواره فناوري نانو

در ششمین جشنواره نانو شرکت های تولید کننده آخرین دستاوردهای کشور را در حوزه تولید محصولات نانو ارائه دادند.

دکتر بیت الهی مدیر کار گروه روابط بین الملل ستاد نانو در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران در خصوص ششمین جشنواره فناوری نانو گفت: این جشنواره با مجموعه بیش از هفتاد شرکت تولید کننده در حوزه نانو که به عنوان نماینده ی خانواده 350 شرکت نانویی کشور در این نمایشگاه حضور داشتند آخرین دستاورد و محصول های خود را در حوزه های مختلف نانو ارائه دهند. 
 
وی مهمترین اهداف از این جشنواره را ایجاد افزایش تعاملات در بین دانشگاه ها و واحدهای صنعتی فعال در این حوزه و در کنار آن بخش مهمتری را ترویج دانش، دانش آموزی دانست که با فناوری های نانو بیشتر آشنا شوند. 

دکتر بیت الهی درباره ی توسعه ی فناوری نانو در کشور گفت: ما در آستانه ی توسعه فناوری نانو در کشور هستیم به طوری که برخی از شرکت ها موفق به صادرات محصولات خود شدند خوشبختانه این فناوری در کشور به جایی رسیده که به فکر بازارهای جهانی است. 

وی خاطرنشان کرد: ما در ششمین جشنواره نانو شاهد حضور پر رنگ تر شرکت ها و محصولات بیشتر آنها هستیم و خوشبختانه براساس ارزیابی های انجام شده هر ساله برنامه های ده محقق برتر ده فناور برتر ده شرکت های برتر و مطبوعات را مورد تقدیر قرار می دهیم./ع2
برچسب ها: نانو ، فناوری ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.