سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

جشن بزرگ هفته کودک برگزار شد/ محوطه امپراتوری ساسانی در اختیار بچه ها

جشن بزرگ هفته ملی کودک با حضور تعداد زیادی از کودکان کرمانشاه در محوطه تاریخی طاق بستان برگزار شد.



به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران جشن بزرگ روز جهانی کودک و هفته ملی کودکان ظهر امروز با حضور هزار کودک کرمانشاهی و مسئولین استان کرمانشاه با ویپه برنامه های خاص این روز در محوطه تاریخی طاق بستان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در این همایش اظهار داشت: آینده سازان کشور همین کودکانی هستند که امروز با نحوه رفتار و عملکرد ما شکل می گیرند و رشد می کنند و هر آنچه که از رفتار و زندگی در آینده خواهند داشت در واقع باز خوردی از رفتار ما برای آنهاست.

رضا موزونی گفت: کودکان محبت را عمیقا درک می کنند بنابر این باید با کمال احترام و محبت با آنها برخورد و رفتار کرد.

وی با اشاره به اینکه باید کودکان را کاملا در محاسبات جدی زندگی به حساب بیاوریم گفت: این هفته تمرین خوبی است که بچه ها جدی گرفته شوند و والدین این تمرین را در همه مقاطع برای بچه های خود تکرار کنند که نتیجه آن نسل کارآمد آینده برای میهن است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام اینکه مسئولین استان به عیادت کودکان بیمار می روند گفت: همایش بزرگ همیاران پلیس و  کلاسهای آشنایی والدین با نحوه تأمین آرامش و سلامت کودکان از دیگر برنامه های هفته ملی کودک خواهد بود.

در این همایش برگزاری سرودهای محلی و برنامه های ویپه کودک توسط هنرمندان متخصص در حوزه کودک و نوجوان نیز اجرا شد و کارنوال شادی کودکان نیز به راه افتاد./ش
برچسب ها: جشن ، بزرگ ، هفته ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.