سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس اتحاديه ي سراسري مرغ داران گوشتي ايران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ستاد تنظيم بازار بدون هماهنگي با تشکل ها "قيمت مرغ" را تعيين کرد

مقدم نيا با اشاره به اين که درصورت تعيين قيمت سقف و کف مرغ توليد در شرايطي متعادل ادامه مي يابد، گفت : ما با ارسال نامه از وزارت جهاد خواستاريم هر چه زودتر قيمت سقف و کف مرغ تعيين شود.

حسين مقدم نيا رئيس اتحاديه ي سراسري مرغ داران گوشتي ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرار است طي هفته آينده قيمت سقف و کف تخم مرغ تعيين شود.

وي با بيان اين که ستاد تنظيم بازار قيمت مرغ را 6500 تومان اعلام کرده است، افزود: اين قيمت اعلام شده با هماهنگي کدام تشکل تعيين شده است؟
مقدم نيا اضافه کرد: بر همين اساس و با توجه به اين که وزارت جهاد كشاورزي مسئول توليدات است ما در حال ارسال نامه اي به اين وزارت خانه براي تعيين قيمت سقف و کف مرغ هستيم.

وي با بيان اين که تعيين قيمت يک جانبه مشکلاتي را ايجاد مي کند، افزود: با توجه به افزايش قيمت نهاده ها در روزهاي اخير، قيمتي که ستاد تنظيم بازار براي مرغ تعيين کرده، پايدار نمي ماند.

مقدم نيا تصريح کرد: صنعت توليد مرغ زماني پايدار مي ماند که تمام مجموعه هاي دولتي، حمايتي و هدايتي در کنار اين توليد باشند.

وي اظهار داشت: قيمت هاي تعيين شده بايد هم براي مصرف کننده و هم براي توليد کننده قابل تحمل باشد.

مقدم نيا با اشاره به اين که درصورت تعيين قيمت سقف و کف مرغ توليد در شرايطي متعادل ادامه مي يابد، افزود: ما با ارسال اين نامه از وزارت جهاد خواستاريم هر چه زودتر قيمت سقف و کف مرغ تعيين شود.

وي ادامه داد: اگر ما در جلسه ي ستاد تنظيم بازار حضور داشتيم، مي توانستند اعلام کنند تعيين قيمت مرغ با توافق انجام شده است.

مقدم نيا با بيان اين که مسئولان ستاد تنظيم بازار اعلام کردند نيازي به حضور تشکل ها در جلسه نيست، افزود: آن ها مدعي شده اند در مورد تعيين قيمت مرغ هماهنگي لازم انجام گرفته اما بايد از آنان سوال کرد اين هماهنگي با کدام تشکل ها صورت گرفته است؟

وي با اشاره به اين که قيمت 6500 مرغ با شرايط فعلي هم خواني ندارد، ادامه داد: ما مي خواهيم با تعاملي صحيح و تعريفي درست از جايگاه اين دستگاه ها و تشکل ها به توافقي کلي با آنان دست يابيم.

لازم به ذکر است: جلسه ي تنظيم ستاد بازار روز گذشته بدون حضور تشکل هاي مربوطه و پشت درهاي بسته برگزار شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قیمت ، سقف و کف ، مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
هر بلايي مي‌خواهيد سر مردم در بيارين
ما هم خدايي داريم
جمشید
۱۷:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
درشرایط بی ثباتی فعلی بازار و عدم اجرای سیاستهای کلان اقتصادی در این آشفته بازار تنها راهکار رساندن قیمتها به یک ثبات نسبی ،احیای سیستم کوپن کالاهای اساسی به نظر ضرورییست تا با آرامش حاصل از آن بستر مناسب برای اجرای برنامه های اقتصادی دولت فراهم آید.