سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس لبنان مطرح کرد

همکاری‌های منطقه‌ای بهترین راه ایجاد ثبات در خاورمیانه

رئیس مجلس شوراي اسلامي در دیدار با رئیس مجلس لبنان، بهترین راه ثبات در منطقه را همکاری کشورهای منطقه و جلوگیری از دخالت بیگانگان خواند.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران به نقل از خانه ملت، "علی لاریجانی" در حاشیه "اجلاس بین‌المجالس ژنو" در دیدار با "نبیه بری"، رئيس مجلس لبنان، اين کشور را دوست و برادر ایران خواند و گفت: دو ملت لبنان و ایران به لحاظ تاریخی، فرهنگی، اعتقادی و... با هم قرابت و نزدیکی دارند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حرکت‌های تروریستی در منطقه ادامه داد: ایران در کنار لبنان مخالف هرگونه حمایت از تروریست و اقدامات تروریستی در سوریه است.
 
لاریجانی با تاکید بر ضرورت حفظ و گسترش امنیت در منطقه تصریح کرد:‌ بهترین راه برای ایجاد ثبات در منطقه همکاری کشور‌های منطقه و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور داخلی خاورمیانه است.
 
نبی‌بری:جایگاه اثرگذار ایران در حل مناقشات منطقه‌ای بر هیچ کس پوشیده نیست
 
در ادامه این نشست نبیه بری رئیس مجلس لبنان نیز بر توسعه روابط دو کشور ایران و لبنان تأکید کرد و گفت:‌ جایگاه اثرگذار ایران در حل مناقشات منطقه‌ای بر هیچ کس پوشیده نیست، به طور قطع حل مشکلات منطقه‌ای و امنیتی به ویژه مسئله فلسطین باید اولویت کشورهای منطقه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.