سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پايان کار بانوان قم در ليگ دو و ميداني کشور با کسب رتبه دهم

بانوان دو و ميداني کار عضو باشگاه مقاومت قم در مسابقات ليگ دو و ميداني باشگاه هاي کشور با کسب رتبه دهم به کار خود پايان دادند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مرحله سوم و پاياني رقابت هاي قهرماني باشگاههاي بانوان کشور در حالي برگزار شد که به غير از قهرماني تيم ثامن الحجج، تيم مقاومت قم با کسب 10 امتياز دهم شد در حالي که بر اساس برنامه ريزي فدراسيون دووميداني کشورمان اين رقابت ها در سه مرحله برگزار شد که مرحله سوم و پاياني آن نيز در تهران به انجام رسيد.
اين مرحله از مسابقات با حضور 150 ورزشکار به انجام رسيد و تيم ثامن الحجج با کسب بالاترين امتياز در مکان نخست قرار گرفت، ضمن اينکه مقاومت تهران با 477 امتياز و سفير فارس با کسب 384 امتياز جايگاه هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در رده بندي نهايي بخش تيمي تيم ثامن الحجج خراسان رضوي با 687 امتياز، مقاومت تهران با 477 امتياز و سفير فارس با 384 امتياز در رده هاي اول تا سوم جاي گرفتند و تيم هاي گلستان با 376 امتياز و ملارد با 161 امتياز در رده هاي چهارم و پنجم ايستادند.

وي در پايان اظهار داشت: همچنين تيم هاي قزوين با 76 امتياز، زنجان با 63 امتياز، بوشهر با 24 امتياز، همدان با 18 امتياز، قم با 10 امتياز، تهران با شش امتياز، کرمان با پنج امتياز وخراسان رضوي با سه امتياز در رده هاي ششم تا سيزدهم جاي گرفتند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.