سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

روش مدونی برای جذب نیروی آتش نشان در صنعت گاز وجود ندارد

سرپرست تیم آتش نشانی پالایشگاه چهارم گاز پارس جنوبی گفت: در بخش جذب نیروی انسانی و HSE صنعت گاز روش مدون و علمی برای جذب نیروی آتش نشان وجود ندارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از ستاد خبری چهارمین المپیاد تخصصی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران، سعید ساداتی با بیان مطلب فوق افزود: برگزاری چهارمین المپیاد تخصصی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران برای یک رقابت سالم و پویا بین آتش نشانان شرکت های پالایشی مثبت ارزیابی می شود و می توان خروجی مناسبی از آن برای جذب نیروی آتش نشانی بدست آورد.

وی گفت: با توجه به بحث تعمیرات اساسی در پالایشگاه چهارم نتوانستیم تیم آتش نشانی را برای حضور در مسابقات آماده سازی کنیم اما در حال حاضر مدت 20 روز و به صورت فشرده تمرینات را برای حضور در المپیاد آتش نشانان آغاز کرده ایم و سعی کرده ایم تمامی آیتم های المپیاد را تمرین کنیم.

سرپرست تیم آتش نشانی پالایشگاه چهارم گاز پارس جنوبی برگزاری این المپیاد را در حفظ روحیه آتش نشانان و آمادگی جسمانی نفرات موثر دانست و بیان داشت: این مسابقات ورزشی باعث یک حس رقابت سالم و روحیه ورزشکاری و افزایش هر چه بیشتر آمادگی جسمانی آتش نشانان می شود و شرایط آمادگی تیم ها مورد بررسی سرپرستان قرار خواهد گرفت و باعث می شود ما به استانداردها نزدیک تر شویم.

ساداتی با اشاره به اینکه روش مدون و علمی در صنعت گاز برای جذب نیروی آتش نشان وجود ندارد تاکید کرد: برگزاری اینگونه المپیادها باعث می شود با توجه به خروجی المپیاد یک ارزیابی مثبتی نسبت به سازمان آتش نشانی داشته باشیم و بر اساس استانداردها در خصوص جذب نیروی مورد نیاز آتش نشانی های شرکت های پالایشی اقدام کرد.

وی با تاکید بر برگزاری و استمرار این المپیادها گفت: یکی از مسائلی که می تواند در آمادگی جسمانی آتش نشانان موثر باشد برگزاری اینگونه المپیادها است و ما پیش بینی می کنیم بتوانیم با افزایش قابلیت های آتش نشانان در سطح وزارت، خود را حتی برای اعزام به مسابقات خارج کشور آماده سازی کنیم.

گفتنی است: چهارمین المپیاد تخصصی آتش نشانان پالایشگاه های گاز کشور از 20 تا 23 مهرماه سال جاری به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در مشهد مقدس برگزار می شود/س

برچسب ها: جذب ، نیروی ، آتش نشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.