سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته ازدواج سازمان جوانان برگزار می کند؛

آموزش امداد و کمک های اولیه به زوج های جوان

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری آموزش امداد و کمک های اولیه به زوج های جوان در هفته ازدواج خبر داد.

محمد جعفریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به آغاز هفته ازدواج، با اعلام این خبر افزود: دستورالعمل برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه به زوج های جوان با همکاری اعضای کانون های طلاب به همه استان ها ابلاغ شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین به منظور کاهش هزینه های ازدواج اعضای داوطلب هلال احمر، سازمان ها و اماکن عمومی جمعیت های هلال احمر با تخفیف ویژه به اعضای داوطلب ارائه خدمت  خواهد کرد.

برگزاری سلسله مباحثی تحت عنوان ازدواج آگاهانه و سادگی زندگی پایدار،در سراسر کشور با سخنرانی اساتید برجسته  حوزه و دانشگاه از دیگر برنامه هایی است که به جعفریان در هفته ازدواج به آنها اشاره کرد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های سازمان جوانان در هفته ازدواج بیان داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی در زمینه ازدواج، پیش از ازدواج و آیین همسر داری و همچنین توزیع  4 هزار جلد کتاب با عنوان مهارت های انتخاب همسر و ارائه مشاوره رایگان به زوج های جوان از برنامه هایی است که برای جوانان سازمان در نظر گرفته شده است.

 رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در پایان از برپایی جشن بزرگ ازدواج برای اعضای سازمان جوانان که طی سال جاری ازدواج کردند خبر داد./

برچسب ها: زوج ، جوانان ، اولیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.