سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب شایسته و لایق جزء حیطه کاری استانداری است

براتلو با بیان این که مشکل حاد امنیتی در کشور نداریم گفت: در استان تهران در مقایسه با دیگر استان ها آمار سرقت 8 تا 10 کمتر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در نشست خبری استاندار تهران با ائمه جمعه صفرعلی براتلو معاون امنیتی استان تهران وضعیت امنیتی استان تهران را بی نظیر اعلام کرد و گفت: با توجه به وضعیت همسایگان تلاش های زیادی لحاظ می شود تا آرامش را در درون کشور و استان ها را به هم بزنند اما در هفته دفاع مقدس با رژه های مستمر نهادهایی از جمله نیروی انتظامی، ارتش و سپاه بازخورد خوبی را از لحاظ امنیتی شاهد بودیم.

وی افزود: نیروی انتظامی در استان تهران تلاش های وافری دارد از جمله این تلاش ها می توان به راه اندازی نیروی  انتظامی ویژه غرب و شرق تهران می توان اشاره کرد.

به گفته براتلو مشکل حاد امنیتی نداریم و آن چیز که از لحاظ امنیتی می توان به آن اشاره کرد سرقت های خرد است که در مقایسه با استان های دیگر فقط 8 تا 10 درصد وجود دارد.

معاون امنیتی گفت: با فرهنگ سازی هایی انجام می شود امیدواریم کارهایمان را بیش از پیش با موفقیت اعمال کنیم.

در ادامه حسن کریمی معاون عمران استان تهران گفت: 23 شهر معرفی شده که مسئله حراستی دارد که در چند روز آینده این استان ها معرفی می شود.

وی درباره ایجاد مشکلات مصلی در شهرستان های استان تهران گفت: مشکلات اساسی در مصلی دو راهکار دارد یک این که با وجود مشکلات راهکارها اولویت بندی شود و دوم این که نیازمندی های استان شناسایی و اولویت بندی شود.

نعمت الله ترکی معاون استاندار هم در ادامه این نشست هم با بیان این که از سال 86 تا 91 ، هشتاد میلیارد تومان در مصلی ها ، مساجد و حوزه علمیه از سوی استانداری کمک شده است گفت: فقط 14 میلیارد در مصلی ها هزینه شده است که اگر بودجه های دیگر هم به همین ترتیب به صورت کمک باشد افراد با اعمال سلیقه آن را خرج خواهند کرد و در سال 92 ، 6 میلیارد و 400 میلیون تومان در اختیار استانداری قرار گرفته است که بخش دوم آن درباره تخفیف اعتبار است که 6 ماه اول سال 92 این رقم تخفیف پیدا خواهد کرد.

در ادامه شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی- اجتماعی استانداری تهران با بیان این که کمک به مساجد در راهبرد اهداف سیاسی در نظر گرفته شده است گفت: فرمانداران و بخشداران از میان افراد کارآمد انتخاب می شوند و بررسی می کنیم تا اشخاص قابل اعتماد و شایسته را انتخاب کنیم.

وی افزود: بیش از 200 نفر از هر استان به عنوان استاندار معرفی شده است اما در استانداری فقط انتخاب ها به شکل شایسته سالاری انجام خواهد شد.

به گفته چاوشی ستاد بازسازی عتبات در استان ها دایر می شود و توفیق ما در خدمت به آن ناچیز است که برای توسعه حرم علوی انتظار داریم مردم از سوی ائمه جمعه مطلع و برای کمک به این امر خطیر بسیج شوند./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.