سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

صداو سیما فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را رواج دهد

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: صدا و سیما رسالت دارد در زمینه ایجاد فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی و معرفی کارفرمایان تلاش کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در جمع فعالان صنعت و مدیران ارشد اقتصادی رسانه ملی در خیریه آلا در اصفهان با بیان اینکه دست اندرکاران صدا و سیما باید دیدگاه ها و پیشنهادهای اعضای تشکل‌های تولیدی و صنعتی را به گوش مسئولان و مردم برسانند، اظهار کرد: مدیران و فعالان رسانه‌ای در صدا و سیما باید به مسائل فرهنگی تولید بیشتر همت بگمارند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی رسالت مهمی در بهبود وضعیت صنعت و تولید کشور دارد، گفت: رسانه ملی به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه با رساندن پیام صنعتگران و تولیدکنندگان به مردم و مسوولان می تواند آنها را از درددل این قشر با خبر کند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تحریم ها و اجرای هدفمندی یارانه ها را دو عاملی دانست که در سال های اخیر تولید کشور را با چالش هایی روبرو کرده است و افزود: در این شرایط و در حالی که بسته‌های حمایتی دولت به دست تولیدکنندگان نرسید، آنها به کار خود ادامه دادند.

وی در زمینه ثبت سفارش کالاهای وارداتی و نیز با اشاره به ورود کالاهای قاچاق گفت: متاسفانه در حالی که در داخل کشور پوشاک و پارچه‌های با کیفیت تولید می شود، حجم زیادی از چنین کالاهایی به صورت قاچاق و تعداد زیادی هم به صورت سوغات وارد می شود که چنین اقدماتی موجب ضعف صنعت نساجی شده است. /س


برچسب ها: اصفهان ، خانه ، صنعت ، معدن ، و ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.