سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد/

باند سارقان موتورسيكلت در يزد منهدم شد

فرمانده انتظامي شهرستان يزد از انهدام باند سارقان موتورسيكلت و كشف شش فقره سرقت در عمليات روز گذشته پليس خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

فرمانده انتظامي شهرستان يزد از انهدام باند سارقان موتورسيكلت و كشف شش فقره سرقت در عمليات روز گذشته پليس خبر داد.

يوسف سپهوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در اين شهرستان، دستگيري عاملان سرقت در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران كلانتري 16 سيد جعفر اين شهرستان با بررسي صحنه هاي سرقت و شواهد به دست آمده و با انجام پي جويي ها و اقدامات گسترده اطلاعاتي موفق به شناسايي يك باند سارقان موتورسيكلت شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد خاطرنشان كرد: پليس پس از شناسايي اعضاي اين باند، روز گذشته در عملياتي دو نفر سارق را دستگير كرد.

سپهوند اظهار داشت: در بازجويي هاي صورت گرفته، سارقان دستگير شده تاكنون به شش فقره سرقت موتورسيكلت اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد تصريح كرد: تلاش پليس براي كشف ساير سرقتهاي احتمالي ادامه دارد.

وي همچنين از دستگيري باند دو نفره سرقت به عنف در يزد خبر داد و اظهار داشت: با اعلام وقوع يك مورد سرقت به عنف در شهر يزد و طرح شکايت يکي از مالباختگان در کلانتري 11، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

سپهوند افزود: ماموران کلانتري 11 که در کنار انجام ماموريت هاي روزانه کشف اين سرقت ها را نيز در دستور کار داشتند،‌ روز گذشته هنگام گشت زني در سطح شهر، يکي از متهمان به هويت "ح. غ"را شناسايي و دستگير كردند.

وي ادامه داد: با دستگيري متهم همدست وي با هويت "ج .غ" نيز دستگير شد و در بازرسي بدني از وي تعدادي مدارك از قبيل سه جلد كارت ملي، پنج جلد كارت خودرو و موتورسيكلت، يك جلد شناسنامه و گواهينامه مسروقه همچنين دو جلد كارت ملي، شناسنامه و كارت خودرو جعلي نيز كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد با اشاره به اينكه تاكنون دو نفر از مالباختگان شناسايي شده اند، گفت: تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

سپهوند همچنين از دستگيري سارق حرفه اي و كشف 45 فقره سرقت  مغازه، منزل، داخل خودرو، احشام و منازل نيمه ساز  خبر داد و اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل نيمه ساز در شهرستان يزد، موضوع سرقت در دستور كار پليس آگاهي استان يزد قرار گرفت.

وي بيان كرد: تحقيقات گسترده و تلاش هاي شبانه روزي مأموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي در نهايت منجر به شناسايي سارق شد و پس از هماهنگي هاي صورت گرفته، مخفيگاه متهم محاصره شد و سارق در يك اقدام غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد ادامه داد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده لب به اعتراف گشود و به 45 فقره سرقت از ساختمان هاي در حال ساخت، منازل، مغازه، احشام و ... اعتراف كرد./ز

سپهوند با اشاره به اينكه تاكنون سه نفر از مالخران شناسايي و دستگير شده اند، از عموم شهروندان خواست تا با رعايت اصول حفاظتي و مراقبتي، سارقان را در اجراي نقشه پليدشان ناكام بگذارند.

وي با بيان اينكه همه سارقان تحويل مقامات قضايي شده اند، تاكيد كرد: قانون براي سارقان با جديت بيشتري اجرا مي شود و دستگاه قضايي بر برخورد بي اغماض با آنها تاكيد دارد.
برچسب ها: باند ، سارقان ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.