سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

کشفیات مواد مخدر در مازندران 57 درصد کمتر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی مازندران از کاهش 57 درصدی کشفیات مواد مخدر در نیمه اول امسال خبر داد.

سرهنگ پهلوانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: از دهه 1960 مواد مخدر به نوعی در دنیا توسعه پیدا کرد و با پیشرفت علم شیمی و مواد مخدر صنعتی دشمن درصدد از پای در آوردن جوانان هستند و خانواده ها باید هوشیار باشند تا مواد مخدر این بلای خانمان سوز دامن جامعه و خانواده را نگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی با تعامل دستگاههای اجرایی دیگر برای رضای خدا، برقراری امنیت و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و عناصر اصلی تلاش می کند، افزود: با همکاری مردم ، بسیجیان ، دهیاران ، بخشداران و غیره کشفیات مواد مخدر در 6 ماه نخست سال جاری 57 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

وی از مدیران مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شهرهای استان که توسط سازمان بهزیستی مجوز دریافت کردند، خواستار شناسایی عاملان توزیع مواد مخدر و معرفی آنان به ستاد مبارزه با مواد مخدر استان شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی مازندران با بیان اینکه امروز مصرف مواد مخدر همانند گذشته با قلیان و سیگار شروع نمی شود، بلکه شیشه مصرف اول آنهاست، گفت: 46 درصد کسانی که به اعتیاد روی آوردند از شیشه شروع کردند و همچنین 54 درصد افراد معتاد شاغل هستند./س

برچسب ها: کاهش ، کشفیات ، مواد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.