سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمايي تازه مسلمانان در شبكه سحر

مخاطبان انگليسي زبان شبكه سحر با پخش مجموعه برنامه "تازه مسلمانان" با افرادي كه به تازگي اسلام آورده اند، آشنا مي‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، مجموعه برنامه گزارشي "تازه مسلمانان" به تهيه كنندگي احمد منصفي در 22 قسمت 25 دقيقه اي در مركز قم توليد شده است .
 
در اين مجموعه ضمن گفت‌و ‌گو با اروپاييان تازه مسلمان شده، در مورد نحوه آشنايي آن‌ها با دين اسلام، دليل گرايش آن‌ها به اين دين، ديدگاه‌هاي آن ها درباره اسلام و مسايل مختلف اجتماعي، اخلاقي، فرهنگي و ... بحث و تبادل نظر خواهد شد.
 
اغلب اين افراد از ميان دانشجويان، استادان دانشگاه ها و فرهيختگان اروپايي هستند و آنان براي حضور در محافل علمي به قم مي‌روند و در اين شهر زندگي و تحصيل مي‌كنند . اين مجموعه در 1 يا 2 قسمت به بررسي زندگي، شخصيت، انديشه و فعاليت اجتماعي اين افراد مي پردازد.
 
حنيفا تازه مسلمان كانادايي اجراي اين برنامه را بر عهده دارد و ثريا بالداچينو، فاطيما سيد، سول محمد، دانجلا جارا، خليل ساهوري، عباس دي پالما، سارا هاني رضوي، ميلانو آليگاي، داگلاس بنگالان، كنستانتينو ماهيني، مهدي آگالو، شيخ صفي اله، اريك جوناس، رياض نظمي و سليمان ايشاگ از جمله فرهيختگان اروپايي هستند كه در اين برنامه معرفي مي شوند.
 
علي كريمي و ناصر نوري پور كارگرداني اين برنامه را بر عهده داشته و جواد معافي (مسئول هماهنگي)، سيد عباس حسيني و سيد مرتضي حسيني (تصويربرداران)، محمدرضا شهبازيان (صدابردار) و ناصر و فاطمه نوري پور (تدوينگران) ديگر عوامل تهيه و توليد آن هستند.
 
گفتني است؛"تازه مسلمانان" جمعه ها 00:30 بامداد به وقت تهران از سيماي انگليسي شبكه سحر پخش خواهد شد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.