سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار نوجوان اسکواش باز ایرانی در میان برترین های آسیا؛

قارونی در جایگاه چهارم ایستاد

در آخرین رنکینگ جوانان آسیا که از سوی کنفدراسیون اسکواش آسیا منتشر شد ، ۴ ایرانی‌ در میان ۱۰ نفر برتر قاره کهن قرار گرفتند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، به عنوان برترین ایرانی‌ این لیست، با ۱۵ پله جهش، در رتبه چهارم زیر ۱۱ سال آسیا قرار گرفت.
 
علیرضا شاملی، دیگر مل یپوش زیر ۱۵ سال کشورمان که با یک پله نزول به رتبه هفتم آسیا تکیه زد.
 
در بخش دختران نیز، ستایش پزشکی‌ و آیلی نیری بهترین‌های ایران بودند در جمع ۱۰ نفر برتر آسیا قرار گرفتند.
 
د رده سنی ر زیر ۱۱ سال پویا شفیعی ستاره جدید تبریزی که به تازگی مورد توجه فدراسیون اسکواش نیز قرار گرفته بود، تنها با یک مسابقه، به رتبه ۲۶ آسیا دست یافت.
 
گفتنی است؛ در رده سنی زیر ۱۳ سال نیز فربد کیوانفر با یک پله نزول و سام رستم نژاد بهترین‌های ایران هستند که به ترتیب به رتبه‌های ۱۷ و ۲۵ آسیا دست یافتند.
 
در رده سنی زیر ۱۵ سال پسران، امیر حسین فیض پور بعد از شاملی بهترین ایرانی‌ است که در ۳۵ قرار گرفت.
 
در رده سنی زیر ۱۷ سال پسران نیز، فرزان حبیب پور از خوزستان با درخشش و قهرمانی خود در مسابقات ایران جونیور و با ۱۰ پله صعود موفق به کسب رنکینگ ۱۱ آسیا گردید.
 
پس از وی نیز سید جواد سیدان و سجاد زارعیان به مقام ۴۰ آسیا دست یافته‌اند.
 
در رده سنی زیر ۱۹ سال پسران نیز فرزاد شکوهی در رتبه ۲۱، بهترین ایران بود. امیر حسین جمالی زاده نیز پس وی به رتبه ۳۴ بسنده کرده است.
 
لازم به ذکر است: در بخش دختران در رده سنی‌ زیر ۱۱ سال، ستایش پزشکی‌، بازیکن مستعد اراکی با قهرمانی خود در ایران جونیور خود را به رتبه ۹ آسیا رسانده است تا با قرار گرفتن در ۱۰ نفر برتر آسیا زنگ خطر را برای حریفان خود به صدا در آورده باشد.
 
در رده سنی زیر ۱۳ سال هلیا استیلی به عنوان بهترین ایرانی‌ به مقام ۱۲ بسنده کرده است و پس از وی کوثر بهنام در رتبه ۱۴ آسیا دومین ایرانی‌ برتر در سنّ است .
 
در رده سنی زیر ۱۵ سال ن، دختر برتر ایرانی، آیلی نیری با ۱۰ پله ارتقا‌ به رنکینگ ۷ آسیا تکیه زده است.
 
در پایان خاطر نشان می‌شود: دررده سنی زیر ۱۷ سال نیز، سوگل ثمودی، بازیکن شناخته شدهٔ ایرانی‌ با وجود قهرمانی در مسابقات ایران جونیور به مقام ۱۱ آسیا قناعت کرده است.
در رده سنی زیر ۱۹ سال دختران نیز، حدیث فرزاد، قهرمان زیر ۱۹ سال مسابقات ایران جونیور، به عنوان برترین ایرانی‌ به رتبه ۱۳ دست یافت است.
برچسب ها: رنکینگ ، نوجوان ، قارونی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.