سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الوفاق:اقدامات وزارت آموزش و پرورش بحرين طايفه اي است

جمعيت وفاق اسلامي رفتار وزارت آموزش و پرورش بحرين با معلمان اين کشور را طايفه اي قلمداد کرده است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤه، کميته آموزش جمعيت وفاق اسلامي بحرين از مسئولان اين کشور خواست، مهدي ابو ديب رئيس جمعيت معلمان بحرين و همه معلمان زنداني را آزاد کنند، تا آنها بتوانند نقش آموزشي خود را انجام دهند. مواضع سياسي ضد رژيم آل خليفه معلمان بحريني، همچنان اين قشر را با فشار، بازداشت و سرکوب روبه رو کرده است.

رژيم بحرين اعضاي جمعيت معلمان اين کشور را با طرح اتهاماتي مانند تحريک مردم بر ضد دولت، تشويق دانش آموزان به ترک مدرسه و دعوت به شرکت در تظاهرات و تحصن، در دادگاه هاي نظامي محاکمه کرده است.

سازمان عفو بين الملل در اين باره تاکيد کرده است که، بازداشت اعضاي جمعيت معلمان بحريني به علت ابراز عقيده آنها را در عداد زندانيان آزادي بيان قرار مي دهد.اين سازمان از مسئولان بحريني خواسته است همه معلمان زنداني را آزاد، و از ادامه بازداشت آنها خودداري کنند.

از سوي ديگر جمعيت وفاق اسلامي در بيانيه اي از دولت بحرين خواسته است که، جليل السلمان و کارکنان مرکز آموزشي بحرين آزاد و زيان هاي مادي و معنوي آنها را جبران کند.همچنين در اين بيانه اي از اقدامات طايفه اي و نا مناسب وزارت آموزش و پرورش بحرين با معلمان اين کشور به شدت انتقاد شده است.
برچسب ها: بحرین ، وفاق ، خلیفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.