سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک؛

برگزاری جشن فارغ التحصیلی 574 مربی قر آن کودک

جشن فارغ التحصیلی مربیان قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی استان تهران از امروز با حضور 574 نفر از دانش آموختگان این دوره و سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مدیر  طاها محجوب مدیر دارالقرآن خانه کارگر در جشن فارغ التحصیلی 574 نفر از مربیان قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی استان تهران که امروز ازساعت 14 در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد با اشاره به نقش موثر مربیان قرآن در جامعه گفت: مربیان قرآن پایه های اخلاقی جامعه بوده چرا که بهترین اساسی ترین  دوران شکل گیری  اخلاق و رفتار انسان کودکی است.

وی معلمان و مربیان را پژوهشگر دانست و عنوان کرد: با پیشرفت جامعه علم نیاز به بروز رسانی دارد و لذا به روز رسانی اطلاعات مربیان از اهمیت خاصی برخوردار است.

سپس حجت الاسلام افتخاری عضو هئیت مدیره خانه کارگر ضمن تبریک فارغ التحصیلی مربیان مهد قرآن و پیش دبستانی گفت: مربیان الگوهای جامعه بوده و قطعا توفیق بزرگی در دنیا و آخرت خواهد داشت.

این مراسم با تقدیر از افرادی که بعد از گذراندن دوره های مقدماتی و تکمیلی با بیش از 78 ساعت آموزش تئوری در سه گروه علوم قرآنی دوره خلاقیت و روانشناسی و نیز گذراندن بیش از 145 ساعت کارورزی موفق به کسب نمره برتر شده به پایان رسید.

گفتنی است که مراسم جشن فارغ التحصیلی 574 دانش آموختگان مربی مهد و پیش دبستانی با حضور مدیر خانه کارگر و عضو هیئت مدیره خانه کارگر روز دوشنبه 15 مهر ماه از ساعت 14 الی 16 در سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر برگزار شد.

برچسب ها: الگو ، قرآن ، کاروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.