سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی توجیهی دانشجویان جديدالورود مرکز آموزش عالی شهید مدرس شهرضا برگزار شد

اردوی توجیهی دانشجویان جديدالورود مرکز آموزش عالی شهید مدرس شهرضا با حضور رئيس اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اردوی توجیهی دانشجویان ورودی 92 مرکز آموزش عالی شهید مدرس شهرضا به منظور آشنا کردن دانشجويان با فضاي دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم که به همت روابط عمومی و امور فرهنگی و کارکنان مرکز آموزش عالی شهید مدرس شهرضا برگزار شد؛ رئیس دانشگاه، "حمیدرضا کریم‌زاده" نیز سخنرانی کرد.
 
"حمیدرضا کریم‌زاده" رئیس این دانشگاه مجموع رشته‌های این مرکز آموزش عالی را 8 رشته تحصیلی عنوان کرد که در مقاطع تحصیلی کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی کامپیوتر(سخت افزار و نرم افزار) و کارشناسی پیوسته مهندسی برق گرایش الکترونیک و قدرت، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار سخت افزار، مهندسی مکانیک و کارشناسی ریاضیات و کاربردها دانشجو می پذیرد و تعداد دانشجویان این مرکز در مهر ماه سال جاری به بالای 500 نفر رسیده است.



 

در ادامه برنامه به مناسبت هفته ناجا "رضایی" سرپرست معاونت پیشگیری ناجا شهرستان شهرضا نکاتی را پیرامون پیشگیری از مصرف مواد مخدر، دوستیابی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تهدیدهای فضای مجازی ارائه داد.
 
همچنین "طالبیان" مشاور دانشجویی مرکز آموزش عالی شهرضا به بحث پیرامون زندگی دانشجویی، مسئولیت‌ها و وظایف دانشجویان و زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی و آسیب‌های آن پرداخت.



 

سپس محمدرضا انصاری معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه در مورد آیین‌نامه‌های آموزشی و نکاتی پیرامون آن توضیحاتی ارائه داد و در ادامه مدیران گروه برق و الکترونیک، ریاضیات، مکانیک و کامپیوتر در فضایی دوستانه در رابطه با رشته تحصیلی و دروس انتخابی، نحوه انتخاب واحد و... با دانشجویان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
 
برنامه اردو توجیهی دانشجویان جدیدالورود با سخنرانی و خاطره گویی جانباز و آزاده دفاع مقدس مهدی صالح‌پور ادامه یافت و سپس با سخنرانی و نماز جماعت حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری‌پور مشاور مذهبی دانشگاه پایان یافت.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.