سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،  

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه سي ان ان آمريکا تأکيد کرد که روند گفتگوهای ایران و ۱+۵ تا به امروز، برای هیچکس سودی نداشته و باید تغییر کند.
پايگاه خبري راديو بين المللي فرانسه در مطلبي به اظهارات اخير وزير امورخارجه ايران درباره بي اعتبار بودن پيشنهادات قبلي غرب به تهران در زمينه مذاکرات هسته اي پرداخت.
روزنامه ديلي تلگراف انگليس از انتقاد گسترده ايراني ها به اظهارات نخست وزير رژيم صهيونيستي درخصوص ممنوعيت پوشيدن شلوار جين در اين كشور در فضاي مجازي خبر داد.
رسانه هاي اسرائيلي از مرگ خاخام عوواديا يوسف رهبر معنوي حزب شاس اين رژيم خبر دادند .
روزنامه ديلي تلگراف انگليس از انتقاد گسترده ايراني ها به اظهارات نخست وزير رژيم صهيونيستي درخصوص ممنوعيت پوشيدن شلوار جين در اين كشور در فضاي مجازي خبر داد.
روزنامه "گلوبو" برزیل روز یکشنبه اسناد و مدارکی منتشر کرده که نشان می دهند مقامات کانادایی ارتباطات اینترنتی وزارت معدن و انرژی این کشور را استراق سمع می‌کرده‌‌اند.
"ترزا می"، وزیر کشور انگلیس از سفر افراط گرایان انگلیسی به سوریه انتقاد کرد .
عدلي منصور از آمادگي اين كشور براي ورود به گفتگو با ايران خبر داد.
اندیشکده صهیونیستی " مطالعات امنیت ملی" در گزارشی نوشت : شخصیت های برجسته ای در ایران به برقراری رابطه میان تهران و واشنگتن بدگمان هستند .
يکي از مقامات ستاد فرماندهي ارتش مالي در گائو اعلام کرد گروه هاي افراطي صبح دوشنبه چندين گلوله خمپاره به اين شهر شمال مالي شليک کردند.
" آژانس مبارزه با جنایت" در انگلیس که رویکردی نظیر " اف بی آی " در آمریکا را دارد امروز فعالیت خود را آغاز کرد .
روزنامه واشنگتن پست نوشت تعطيلي دولت فدرال آمريکا موجب شد اوباما اهداف خود را در آسيا کنار بگذارد.
رژيم صهيونيستي تلاش کرد با شبيه سازي اشغال بنت جبيل روحيه سربازان ناکام خود در اشغال اين شهر در جنگ 33 روزه را ترميم کند.
اخضر ابراهيمي ميانجي سازمان ملل و اتحاديه عرب در سوريه در مصاحبه با شبکه پنج تلويزيون فرانسه(TV5monde) گفت ايران بايد در مذاکرات ژنو دو شرکت کند.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.