سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان برگزاری سوپر لیگ کاراته بانوان:

سرمربی تیم علمدار کربلا: اگر نیروهای ملی پوش تقسیم نشوند ممکن است انصراف دهیم

سرمربی تیم علمدار کربلا گفت: دانشگاه آزاد تمام ملی پوشان را جذب خود کرده بنابراین قهرمانی این تیم کار هنر مندانه ایی نیست.

عصمت السادات حسینی  سرمربی تیم علمدار کربلا ضمن اشاره به حضور تیم هایشان در سه لیگ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  قرار بوده که مسئولان فدراسیون مهر ماه مسابقات سوپر لیگ و لیگ برتر را برگزار کنند ولی متاسفانه هنوز هیچ  خبری از برگزاری این دو لیگ نیست و حتی هنوز قرعه کشی هم انجام نشده است .

وی افزود:  ما برای حضور در سوپر لیگ  برتر کاملا آماده ایم و تغییراتی را هم در ارنج تیم ها انجام داده ایم تا قوی تر و محکم تر از سال های قبل به میدان رقابت ها پا بگذاریم در لیگ سال گذشته 7 تیم را در چهار لیگ شرکت داده بودیم، اما امسال تعداد تیم ها را کم کردهایم تا پر قدرت تر ظاهر شویم و به قول معروف کمیت را کم کردیم تا کیفیت را بالا ببریم.

 از 7 تیم سال قبل 4 تیم را حذف کردیم و یک تیم در لیگ  آینده سازان  ، یک تیم در سوپر لیگ و یک تیم را هم در لیگ برتر شرکت می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تداد تیم ها را کم کردید، و آیا نمی شد کیفیت را با همان 7 تیم بالاتر ببرند تا یک نوع پشتوانه سازی برای  کاراته بانوان باشد، گفت: سال گذشته با شرکت دادن 7 تیم در رقابت های لیگ، گمان می کردیم که فدراسیون از ما حمایت کند ولی متاسفانه به جای قدر دانی و حمایت بابت اینکه 7 تیم را به مسابقات لیگ آورده ایم به ما  اعتراض هم کردند که چرا این همه تیم به لیگ آورده اید،  این در حالی است که ما هیچ اسپانسر یا حامی مالی نداشته ایم و نداریم ولی بچه ها ما بسیار خوب در رقابت ها حاضر می شوند، به طور مثال در حال حاضر تیم مقاومت بسیج ما در لیگ آینده سازان  در گروه خودمان  با تیم دوم حدود  دو برابر فاصله امتیازی دارد و ما در صدر گروه خود قرار داریم تمام هدف،  ما این است که از نیروهای خوب مان در لیگ آینده سازان برای لیگ برتر و سوپر لیگ استفاده کنیم.

این نیروهای  جوان امسال که بسیار خوب در لیگ آینده سازان  ظاهر می شوند، نیروهای  آینده سوپر لیگ ای بسا نیروهای تیم ملی  باشند پس چرا فدراسیون با دیدی کم رنگ به این نیروها نگاه می کند.

حسینی در ادامه با اعتراض به جمع آوری ملی پوشان کاراته بانوان توسط تیم دانشگاه  آزاد افزود:  برای سوپر لیگ امسال،  دانشگاه آزاد اسلامی تمام ملی پوشان را جذب کرده،  و هیچ قانونی هم از سوی سازمان لیگ برای  این عمل وضع نشده و نمی شود.

 خب مسلما هر تیمی که  توانمندی مالی خوبی داشته باشد، ملی پوشان را هم  جذب می کند و در مسابقات نیروهایش را تقسیم کرده و رقابت ها را به نام خود به پایان می برد،  این تیم بجنگیده اول است و نیازی هم به رقابت با دیگر تیم ها ندارد دانشگاه  آزاد شرکت هم نکند و فقط نام بازیکنانش را هم بدهد اول است،  پس این لیگ چه  فایده ای دارد؟

این ضعف سازمان لیگ است که هیچ نظارتی بر  پخش شدن  ملی پوشان در تیم ها ندارد اگر سه یا سه تا ملی پوشان را در تیم ها تقسیم می کردند،  سوپر لیگ جذابتر و دیدنی تر می شد

وی ادامه داد:  سوپر لیگ دیگر آن سوپر لیگ قدیم با جذابیت دیدنی اش نیست.

ذوب آهنی بود، فولاد سپاهانی بود و.......
 هر کدام  با یک عده نیروهای خوب که رقابتی دیدنی را رقم می زد.

 اما الان در سوپر لیگ  چند تا هیئت استان می آیند اما وسط کار پس از دور رفت انصراف می دهند از خیر ادامه سوپر لیگ می گذرند

وی اظهار داشت: با هر بازیکنی ملی پوش که  صحبت می کنیم،  می گوید دانشگاه آزاد با ما صحبت کرده این هنر نیست که دانشگاه  آزاد اول می شود زیرا تمام نیروهایش ملی پوش هستند.

 وی گفت:  اگر برنامه سوپر لیگ به این منوال باشد و سازمان لیگ هیچ نظارتی بر چیدمان نیروهای ملی پوش بر تیم ها نداشته باشد ممکن است که تیم علمدار در رقابت های سوپر لیگ شرکت نکند.

خوشبختانه در لیگ برتر  مسابقات یک جانبه و یک طرفه نیست،  مسابقات کاملا تنگاتنگ و پر هیجان است چیزی که در سوپر لیگ اثری از آن نیست اگر سازمان لیگ از هیئت ها خواهش نکند که به سوپر لیگ بیایند،  سوپر لیگ کنسل می شود، مگر اینکه بازیکنان ملی را تقسیم کنند تا انگیزه سوپر لیگ بالا برود و همه مشتاق شوند تا به سوپر لیگ تیم بدهند./آق
برچسب ها: قهرمانی ، علمدار ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.