سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حقوقي رئيس جمهور گفت:

دولت خود را موظف به اعتماد سازي مي داند

تيم اقتصادي دولت به بخش خصوصي کشور به چشم برادر ناتني نگاه نمي کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خباز معاونت حقوقي رئيس جمهور با بيان مطلب بالا در ششمين کنفرانس اکو که صبح امروز در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد گفت: تيم اقتصادي دولت متشکل از افرادي است که هم بخش خصوصي را به خوبي مي شناسند و هم سابقه کار در بخش هاي دولتي را دارند.

وي افزود: اين تيم اقتصادي به چشم برادر ناتني به بخش خصوصي نگاه نمي کند و به خوبي مي داند وظيفه دولت فراهم آوردن بستر مناسب براي کسب و کار در کشور مي باشد.

وي با اشاره به سياست اعتماد سازي دولت تدبير و اميد اظهار داشت: همانگونه که در طول چند هفته گذشته شاهد آن بوديم دولت يازدهم تمام سعي و کوشش خود را جهت اعتماد سازي در داخل و خارج کشور به کار بستند.

وي با اشاره به اينکه بايستي زمينه رقابت پذيري توليد کالادر ايران فراهم شود.

تصريح کرد: براي اينکه فعال اقتصادي بتواند کالاي رقابت پذير توليد کند بايستي از يک سري تشويق هاي دولت بهره مند شود و براي اين منظور ما راهي جز اين نداريم و هزينه هاي سرباري را کاهش و کيفيت توليد را افزايش دهيم .

وي افزود چنانچه اين اتفاق بيافتد توليدات ايران در بازارهاي جهاني از جايگاه خوبي برخوردار خواهد بود.

خباز با اشاره به فضاي اطمينان بخشي که در کشور توسط دولت يازدهم فراهم شده اظهار داشت: اين دولت خود را موظف به اعتماد سازي در داخل و خارج کشور ميداند و سعي دارد ثبات را به ويژه ثبات اقتصادي را کاملا بر فضاي کسب و کار چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور ميان ايران و ساير کشورهاي جهان فراهم آورد.

گفتي است ششمين کنفرانس بين المليي تجارت جهاين مبلمان طراحي و هنر و دکوراسيون امروز 15 مهرماه 1392 با حضور يازده کشور جهان از جمله ايتاليا، اسپانيا، اتريش ، مالزي، فيليپين و ژاپن برگزار مي شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: تیم ، حقوقی ، کنفرانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.