سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"ماهی بزرگ" به صحنه تئاتر برادوی می رود

اجرای نمایش موزیکال "ماهی بزرگ" به کارگردانی سوزان استورم، که مخاطبان ایرانی نیز آن را با همان نام اصلی "بیگ فیش" می شناسند، در تئاتر نیل سایمون برادوی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران، این نمایش، که سوزان استورم طراحی ریتم حرکات موزون آن را نیز بر عهده دارد، بر اساس کتاب و فیلمی با همین عنوان ساخته شده است. نوربرت لئو باتز در «ماهی بزرگ» در جامه‌ پدری با رویاهای بزرگ ایفای نقش می کند.

باتز در این موزیکال برجسته، در نقش ادوارد بلوم ظاهر می‌شود. برخی دیگر از بازیگران این نمایش عبارت اند از: کیت بالدوین در نقش ساندرا بلوم، بابی استیگرت در نقش ویل بلوم، کریستال جوی براون در نقش جوزفین بلوم و سیارا رنی در نقش جادوگر. طراحی نور، صحنه، لباس و صدای این نمایش را نیز به‌ترتیب، دانلد هالدر، جولین کروچ، ویلیام ایوی لانگ و جان وستون بر عهده دارند.

«ماهی بزرگ» حکایت ادوارد بلوم (باتز)، را روایت می‌کند. ادوارد پدری است با گذشته‌ای شگفت‌انگیز و داستان «ماهی بزرگ»، در بستر روایت افسانه‌گون ادوارد از گذشته درخشان خود و تلاش پسر وی، ویل بلوم، که خود در آستانه پدر شدن است، برای کشف واقعیت نهفته در پس افسانه‌های پدر شکل می‌گیرد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.