سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تیم واترپلوی آذربایجانشرقی به جمع 4 تیم برتر کشور راه یافت

رقابت های واترپلوی قهرمانی کشور زیر 14 سال به میزبانی هیات آذربایجان غربی با شرکت 12 تیم در حال برگزاری است و تیم آذربایجانشرقی در دور مقدماتی با 4 برد و یک تساوی صعود خود از گروه یک را مسجل کرد با برد تیم زنجان در بازی نهایی خود در دور مقدماتی با نتیجه 4 بر3 به عنوان سرگروهی راهی دور بعدی شد و در نیمه نهایی به مصاف تیم تهران میرود تا در صورت برد به فینال رقابتها راه یابد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، بر این اساس تیم‌های آذربایجان شرقی، یزد، اصفهان و گیلان و قزوین و زنجان در گروه الف و همچنین تیم‌های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، البرز و کرمانشاه، تهران و فارس هم در گروه ب به یکدیگر به رقابت پرداختند .

تیم آذربایجانشرقی در بازی نخست خود در دور مقدماتی 7 بر 2 از سد یزدگذشت ، در بازی دوم با اصفهان 4 بر 4 مساوی کرد ، در بازی سوم خود 3 بر 2 گیلان را پشت سرگذاشت و در بازی چهارم خود 11 بر 4 قزوین را مغلوب کرد تا صعود خود به دور بعدی را مسجل کند.

در دور نیمه نهایی آذربايجان شرقي با تهران و زنجان با خراسان رضوي پیکار خواهند کرد.

تیم آذربایجانشرقی در این رقابتها با ترکیب علی سامی ، احسان پاکی ، سجاد رستمی ، سعید اله ویردی مقدم ، اصلان عبدالعظیم زاده ، زرتشت سید زاده ، فاضل زینالیان ، متین سلامت ، عرفان فرصاد ، بابک محمد زاده و عرفان اسمعیل پور به مربیگری مسعود توپچی شرکت کرده است/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.