سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وائل الحلقی : ارتش سوریه از طریق مبارزه با تروریسم دستاوردهای ملی بیشتری را به ثبت می رساند

نخست وزیر سوریه تاکید کرد جنگ آزادیبخش اکتبر به سبب دستاوردها و پیروزی های ارتش های سوریه و مصر به عنوان روزی درخشان در تاریخ باقی خواهد ماند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، وائل الحلقی هنگام دیدار از طرح توسعه نیروگاه تولید برق دیر علی در ریف دمشق ضمن اعلام این مطلب افزود ارتش سوریه این روزها از طریق مبارزه با تروریسم دستاوردهای ملی بیشتری را به ثبت می رساند. 
اسماعیل احمد گزارشگر این شبکه در گزارشی با اشاره به دیدار نخست وزیر سوریه از طرح توسعه نیروگاه دیر علی گفت: عمر غلاونجی معاون نخست وزیر در امور خدمات، عماد خمیس وزیر نیرو و حسین مخلوف استاندار ریف دمشق در این دیدار وائل الحلقی را همراهی می کردند. 
الحلقی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگاران سالگرد پیروزی اکتبر را به نیروها و فرماندهان ارتش تبریک گفت و افزود: این روز در تاریخ سوریه و تاریخ همه اعراب جاودانه خواهد ماند و به عنوان روزی درخشان در تاریخ ملی خواهد بود. این روزها از این پیروزی ها الهام می گیریم بخصوص که ارتش سوریه این روزها از طریق مبارزه با تروریسم دستاوردهای ملی بیشتری به ثبت می رساند. ارتش سوریه این روزها وارد نبرد سختی با تروریسم و تروریست ها شده است و دستاوردهای جدیدی به دستاوردهای قبلی خود می افزاید. ما اطمینان داریم که مبارزه با تروریسم تا نابودی آخرین تروریسم در سوریه ادامه خواهد یافت و به حرکت خود به سمت پیروزی ادامه می دهیم. 
در ادامه گزارش آمده است: نخست وزیر سوریه با اشاره به این که این اولین طرح توسعه نیروگاه تولید برق دیرعلی به شمار می رود ادامه داد ظرفیت این نیروگاه به دویست و پنجاه مگاوات می رسد و فاز دوم آن ظرف دو ماه تکمیل خواهد شد و فاز سوم نیز در شش ماه آینده کامل خواهد شد و در نهایت ظرفیت تولید برق نیروگاه به هفتصد و پنجاه مگاوات خواهد رسید. 
الحلقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به مردم سوریه اطمینان خاطر می دهم که به افزایش توانایی های ارتش سوریه ادامه خواهیم داد و در تامین انواع تسلیحات برای ارتش کوتاهی نخواهیم کرد زیرا مبارزه با تروریسم و دشمن اصلی یعنی اسرائیل همچنان ادامه دارد. 
در ادامه گزارش آمده است: نخست وزیر سوریه تاکید کرد با وجود حملات تروریستی به مراکز تولید برق، اجرای طرح توسعه نیروگاهی در این بازه زمانی باعث افزایش تولید برق خواهد شد. 
برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، حلقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.