سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

توزیع 86 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی مازندران

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در نیمه اول سال جاری بیش از 86 میلیون لیتر سوخت نفتگاز در بخش کشاورزی استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، سید محمد جعفری در شورای برنامه ریزی کشاورزی از تخصیص بیش از 88 میلیون و 845 هزار و 493 لیتر سهمیه سوخت نفتگاز در شش ماهه اول سالجاری به بخش کشاورزی استان مازندران خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران نیز از ورود بیش از 320 هزار کیلوگرم وش به کارخانه پنبه پاک کنی خورشید مازندران خبر داد.

رضا عظیمی افزود: تاکنون مقدار بیش از 293 هزار کیلوگرم وش در این کارخانه تصفیه شده و موجودی وش در این کارخانه 26 هزار و 500 کیلوگرم، پنبه محلوج 90 هزار و 980 کیلوگرم، پنبه محلوج بارگیری شده 61 هزار و 588 کیلوگرم، موجودی پنبه 29 هزار و 392 کیلوگرم و تخم پنبه 69 هزار و 767 کیلوگرم است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه وش استحصالی به ازای هر کیلوگرم 24 هزار ریال به صورت توافقی توسط تجار از کشاورزی خریداری می گردد، پنبه محلوج نیز به ازای هر کیلوگرم 67 هزار ریال تخم پنبه به ازای هر کیلوگرم 12 هزار ریال توسط تجار به فروش می رسد.

عظیمی یادآورشد: پیش بینی می شود در سالجاری بیش از هزار و 875 تن وش از مجموع هزار و 250 هکتار اراضی پنبه کاری استان مازندران استحصال گردد./س

برچسب ها: نفتگاز ، کشاورز ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.