سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمال كرمان/

طرح لیبل‌گذاری گوشت در کوهبنان آغاز شد

رئیس شبکه دامپزشکی کوهبنان گفت: به مناسبت روز ملی دامپزشکی طرح لیبل‌گذاری لاشه‌های دام در کشتارگاه دام کوهبنان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمود زین‌الدینی اظهار داشت: به مناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی طرح لیبل‌گذاری لاشه‌های دام در کشتارگاه دام کوهبنان آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در این طرح که با همکاری شهرداری کوهبنان انجام شد از این پس لاشه‌های استحصالی در کشتارگاه لیبل‌گذاری و روانه بازار مصرف می‌شون تا مردم با خیال راحت‌تر نسبت به خرید گوشت اقدام کنند.

زین‌الدینی گفت: با انجام لیبل‌گذاری لاشه‌ها، تقلب احتمالی در عرضه گوشت قرمز کاهش و کار نظارت و بازرسی کارشناسان بهداشتی این شبکه راحت می‌شود.

این مسئول با اشاره به تلاش دامپزشکی در زمینه نظارت بر بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی و حفظ سلامت مردم از انجام 850 مورد بازدید بهداشتی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: در این بازدیدها مقدار 153 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف ضبط و معدوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی کوهبنان از انجام 16 روز بازدید مشترک با کارشناسان مرکز بهداشت از مراکز عرضه از ابتدای سال خبر داد و بیان داشت: این بازدیدها که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان انجام شد، نتایج مطلوب‌تری داشت.

زین‌الدینی خاطرنشان کرد: ماموران شبکه دامپزشکی کوهبنان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نظرات و گزارش‌های مردمی است و آنها می‌توانند با شماره تلفن 4724401 در تمام مدت شبانه‌روز تماس برقرار کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.