سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی قهرمانی ایران را به مقام معظم رهبری و مردم تبریک گفت

رئیس فدراسیون والیبال ایران کسب عنوان نخست توسط تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به رهبر معظم انقلاب و مردم تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمدرضا داورزنی پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: ابتدا باید این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و مردم کشور عزیزمان تبریک بگویم. امیدوارم ملی‌پوشان ایران توانسته باشند یک بار دیگر لبخند را روی لب مردم بیاورند.

وی ادامه داد: تیم ایران ثابت کرد که قدرتمندترین تیم آسیا است و حالا باید به عنوان نماینده قاره‌کهن در رقابت‌های بین قاره‌ای حضور پیدا کنیم و به مصاف قدرت‌های والیبال دنیا برویم. در آن مسابقات تیم‌های بزرگی مانند برزیل، آمریکا و روسیه حضور دارند و قطعا ملی‌پوشان ایران می‌توانند بار دیگر توانایی‌های خود را نشان دهند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: تیم ملی زیر 23 سال ایران هم در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارند و بدون شک جوانان ایران در هر میدانی نشان خواهند داد که با برنامه‌ریزی می‌توانند افتخارآفرین باشند.

رییس فدراسیون والیبال درباره میزبانی کشور امارات هم خاطرنشان کرد: در مجموع میزبانی کشور امارات خوب بود البته در بعضی زمینه‌ها بی‌تجربه بودند اما در حوزه تغذیه، حمل و نقل و مجموعه اقامتی خیلی خوب عمل کردند. متاسفانه در بحث برنامه‌ریزی و تنظیم جدول مسابقات قدری اشتباه داشتند که خودشان هم آن را پذیرفتند و ما هم آن را به پای بی‌تجربگی آنها گذاشتیم./آق
برچسب ها: داورزنی ، والیبال ، تبریک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.