سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنتاگون از کارکنان وزارت دفاع خواست به سر کار خود بازگردند

" چاک هیگل"،وزیر دفاع آمریکا از کارمندان خود خواست به سر کار بازگردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛  بدنبال تعطیلی برخی از ادارات دولت فدرال ، هزاران نفر از کارمندان وزارت دفاع آمریکا پنتاگون به مدت پنج روز به مرخصی اجباری فرستاده شدند.

این اقدام بدنبال ناکامی کنگره آمریکا در تصویب بودجه سالیانه این کشور صورت گرفت.
چاک هیگل، وزیر دفاع آمریکا با استناد به قانونی که این هفته به تصویب رسید گفت اکثر کارکنان وزارت دفاع می توانند به کار بازگردند.

" چاک هیگل"، وزیر دفاع آمریکا از چهار صد هزار نفر از پرسنل نظامی خواست به کار بازگردند.
وی با استناد به قانونی که بر اساس آن سربازان ارتش می توانند در دوران تعطیلی دولت حقوق دریافت کنند، مرخصی پرسنلی را که مسئول بهداشت و درمان و حفظ آمادگی سربازان هستند را لغو کرد و از آنها خواست به کار بازگردند. فروشگاههای ارتش از جمله بخشهایی است که دستور توقف فعالیت آنها صادر شد.

"کیلا فیتزجرالد" ، همسر یک نظامی پرداخت نکردن حقوق افرادی که برای آمریکا مبارزه می کنند را مضحک خواند.

با وجود دعوت به کار پرسنل نظامی ، هنوز هزاران نفر از کارمندان دولت در بلاتکلیفی به سر می برند.

حتی در مرکز فضایی جانستون در هوستون، تنها کسانی که مسئول کنترل مرکز هستند بر سر کار حضور دارند و در صورتیکه کنگره و کاخ سفید فورا درباره بودجه به توافق نرسند، این لرزه اقتصادی بزودی خانواده دیگر کارکنان ناسا را نیز در بر خواهد گرفت.

روز شنبه باراک اوباما و جمهوریخواهان در کنگره انگشت اتهام را به سوی یکدیگر نشانه رفتند. تاکنون برای پایان دادن به تعطیلی دولت توافقی حاصل نشده است. موضوع تعطیلی دولت بن بست سیاسی است که برای میلیونها آمریکایی که برای بهداشت و سلامتی به دولت فدرال وابسته هستند ، مفهومی ندارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.