سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری:‌ فینالیست شدن استقلال در آسیا یک سال به تأخیر افتاد

علی امیری، معاون باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت باشگاه در خصوص آخرین شرایط تیم به صحبت پرداخت

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علی امیری، معاون باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت باشگاه در  خصوص آخرین شرایط تیم به صحبت پرداخت:

دور جدید تمرینات استقلال البته با غیبت ملی‌پوشان آغاز شد در این خصوص صحبت بفرمایید.

در کنار 6 ملی‌پوش بزرگسال ما 3 بازیکن هم در تیم‌‌ملی امید دارم که غیبت این 9 نفر باعث می‌شود تمرینات‌مان نتواند با آن نظمی که مدنظر کادرفنی است پیگیری شود. در واقع ناراحتی ما از این است که از این تعطیلی که نشأت گرفته از اردوی تیم‌ملی است نمی‌توانیم به طور کامل استفاده کنیم. با این وجود با توجه به بحث  دیدارهای تیم‌ملی  این شرایط را تحمل می‌کنیم و امیدواریم تیم‌ملی ایران در بازی پیش‌رویش بتواند دست‌پر زمین بازی را ترک کند.

با توجه به اتمام بازی‌های آسیایی برای استقلال شرایط تیم را چه طور می‌بینید؟

 اگر به لحاظ آوراژ گل دو دیدار برگزار شده مرحله نیمه‌نهایی را درنظر بگیریم می‌بینیم که استقلال نسبت به تیم ژاپنی گل خورده کمتری دارد ضمن اینکه تنها بازی رفت را با شکست سپری کرد با این شرایط باید بگویم رده سوم واقعا نمی‌تواند نتیجه بدی برای استقلال باشد اگرچه که همه ما دوست داشتیم تیم فینالیست شود با این وجود انگار قسمت نبود و فکر می‌کنم فینالیست شدن استقلال در آسیا یک سال به تأخیر افتاد. در راستای همین مهم هم با برطرف کردن نقاط ضعف امیدواریم تا بتوانیم در سال آینده بهتر از حال حاضر شویم البته از کلیه اعضای باشگاه از مدیرعامل گرفته تا بازیکنان تشکر می‌کنم مخصوصا هواداران که در همه بازی‌ها یار تیم ما بودند و مقابل اف.‌سی.‌سئول برای ما سنگ‌تمام گذاشتند. خیلی در فوتبال دیده‌ایم که تیمی پیروز می‌شود،‌ اما تماشاگرش به بازی اعتراض می‌کند با این حال استقلال در حالی که مقابل نماینده کره به تساوی رسید مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت و این نشان‌دهنده میزان رضایت مردم است که امید دارم سال آینده با دعای خیر آنها این راه را کامل کنیم.

عدم صعود استقلال به فینال ‌آسیا که تاثیری در ادامه روند تیم نخواهد داشت؟

 نه چون استقلال یک تیم حرفه‌ای است و حتی بعد از بازی هم مدیرعامل باشگاه و هم سرمربی با بازیکنان در این خصوص صحبت کردند و گفتند که نباید بازی‌های لیگ یا سایر دیدارها را فدای این موضوع کنیم که فینالیست نشده‌ایم بلکه باید از این اتفاق به عنوان مقدمه‌ای برای رسیدن به فینال بعدی آسیا استفاده کنیم حالا هم همه بازیکنان همدل شده‌اند تا ان‌شاءا... بتوانیم در لیگ  نتایج خوبی کسب کنیم.

س از اتمام دیدارهای آسیایی استقلال باز هم بازار گمانه‌زنی در خصوص اینکه چه بازیکنانی در نیم‌فصل از استقلال جدا می‌شوند یا به تیم می‌پیوندند مطرح شد چه توضیحی در این خصوص دارید؟

این را با قاطعیت می‌گویم که هیچ بازیکنی در لیست فروش ما نخواهد بود استقلال از لحاظ تعداد نفرات در لیست خود بازیکن کم هم دارد و با توجه به اینکه در نیم‌فصل تیم را تقویت خواهیم کرد احتیاجی به خروج بازیکنی از تیم نداریم./آق
برچسب ها: امیری ، استقلال ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.