سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد نماینده سابق پارلمان بحرین از گفتگوهاي ملي نمادین آل خلیفه

علي الاسود نماينده استعفا داده از پارلمان بحرين گفت: بحثهاي ايجاد شده در زمينه گفتگوهاي ملي در بحرين فقط جنبه رسانه اي دارد و براي ايجاد راه حل سياسي نيست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني «اللؤلؤه» ؛ الاسود گفت: زمينه براي گفتگوهاي جدي در بحرين مهيا نيست. تحريم گفتگوهاي مذکور ازسوي مخالفان نظام بحرين دلايل متعددي دارد که بارزترين آن حکمهاي غيرمنطقي صادر شده از دادگاههاي بحرين در حق شهروندان بحريني است زيرا دستگاه قضايي بحرين اتهامات دروغيني را از جمله جاسوسي براي ايران مطرح مي کند و زندانيان سياسي را به اين اتهامات متهم مي کند. دستگاه قضايي همچنين مانع از اين مي شود که متهمان از شکنجه هايي که بر روي آنها اعمال شده است سخني بگويند.

علي الاسود تاکيد کرد : مذاکرات بايد داراي چارچوب مشخص و در زمينه پرونده هاي معيني باشد و جدول زماني مشخصي داشته باشد و شخصيت مناسبي بايد بتواند اين گفتگوها را اداره کند. اين در حالي است که جريانهاي سياسي مستندات و توافقنامه هاي عدم خشونت را امضا کرده اند و با هرگونه خشونتي از سوي معترضان به نظام بحرين مخالفت مي کنند.

وي در ادامه اظهارات خود گفت: اما از مهمترين عواملي که باعث شد مردم بحرين به خيابانها بريزند و اعتراض کنند درخواست آنها در زمينه تشکيل نمايندگي حقيقي است که بتواند نماينده معارضه بحرين باشد.
برچسب ها: خلیفه ، بحرین ، نمادین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.