سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

در شهر دانای رودهن دانشمندان آینده پرورش داده می شوند

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان گفت: در شهر دانایی، دانشمندان و ملاصدراهای آینده پرورش داده می شود؛ می‎ خواهیم نخبگانی که ایثارگر بوده‎ اند و می ‎خواهند به جامعه خدمت کنند، ساختمانی برای کار داشته باشند.

کریم زارع در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هدف اصلی ما این است که نخبگانی که میدرخشند و کار آفرین هستند، به معنی عام مسئله از سطح ملی و بین المللی دعوت به کار شوند.

وی از عضویت 54 هزار نخبه در باشگاه پژوهشگران جوان در سراسر ایران اسلامی خبر داد.

زارع افزود: از نظر تاریخی، خواجه نصیرالدین در تبریز شهر دانایی تأسیس کرد ولی متأسفانه شهر دانایی به آن معنایی که تأسیس شده امروز ادامه ندارد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان تصریح کرد: ما می خواهیم این شهر دانایی طوری ساخته شود که اینجا که ام القرای جهان اسلام است و از طرفی رودهن نزدیک به تهران بوده و از نظر آب و هوا و طبیعت دارای فضای خوب است، بتواند شهر دانایی را با توجه به این موقعیت های خوب جغرافیایی و محیط زیستی داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم نخبگانمان که امروز 54 هزار نفر هستند، در آینده به عدد 110 هزار نفر نخبه در باشگاه برسانیم.

زارع در مورد پیشرفت دانشگاه آزاد واحد رودهن گفت: هر روز یک حرکت علمی در واحد رودهن در جریان است و نمونه اش همین شهر دانایی بین المللی است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان افزود: این امر نشانگر این است که تحول جدیدی با استفاده از زیر ساخت هایی که قبلاً ساخته شده آغاز شده است و ما امیدواریم که رودهن بیشتر بدرخشد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.