سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستين جشنواره پژواک در منطقه 9 برگزار شد

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 9 تهران از آغاز نخستين جشنواره پژواک محله در منطقه خبر داد و گفت: دبير خانه اين جشنواره پژوهش محله اي در منطقه فعال شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام عباس غلامرضا زاده با اعلام اين خبر گفت: در واقع "پژواک" بازتاب و بازنمايي از پژوهش هاي آثار کاربردي، مطالعات و تحقيقات، پژوهش ها،‌ آثار کاربردي، مطالعات و تحقيقات،‌پژوهش هاي گروهي،‌کندوکاو و کاوش هاي محلي است و با اجراي اين جشنواره تلاش شده تا فرهنگ مشارکت اجتماعي در جامعه نهادينه و اهميت مطالعات و پژوهش هاي محلي بيش از پيش نمايان مي شود.

وي درباره موضوعات جشنواره پژوهشي نيز اظهار داشت: در بخش اصلي با موضوعاتي نظير مقاله هاي پژوهشي، آثار پژوهشي محله اي، گزارش هم انديشي هاي محلي و ايده هاي پژوهش محله اي مواجه هستيم که علاقه مندان آثار خود را در محورهاي گوناگون به دبير خانه جشنواره ارسال مي کنند.

غلامرضا زاده در خصوص محورهاي تعيين شده در بخش هاي اصلي جشنواره پژواک گفت: جايگاه پژوهشگران محله، پيوست اجتماعي و فرهنگي، طرح تفصيلي محله، مشارکت محله اي، اقتصاد محله اي، روابط و مناسبات اجتماعي، هويت و تعلقات محله اي و ...
جز محورهاي جشنواره بود که شهروندان براي دريافت کامل اين موضوع مي توانند به دبير خانه اجرايي جشنواره مراجعه کنند.

وي درباره شرايط ضوابط شرکت در جشنواره پژوهش پژواک محله افزود: آثار ارسالي بايد مبتني بر پژوهش ها و مطالعات ميداني بين سالهاي 90 تا 92 بوده و ساختار علمي مقاله ها و گزارش ها نيز بايد مد نظر قرار گيرد و ارائه نمودار آماري و جداول مربوطه الزامي است.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند آثار خود را تا 5 آبان ماه به دبير خانه جشنواره ارسالي کرده ولي قبل از آن بايد چکيده مقاله و گزارش ها به تاييد کميته علمي جشنواره برسد.

به گفته وي اين امکان براي علاقه مندان فراهم شده تا در ساعات اداري با مراجعه حضوري به اداره مطالعات معاونت فرهنگي و اجتماعي منطقه در جريان جزئيات و برنامه هاي جانبي جشنواره قرار گيرند./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.