سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد:

5 میلیارد ریال ارمغان مهر خیرین در فصل مهر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از کمک های 5 میلیارد ریالی خیرین در طرح ارمغان مهر خبر داد.

فرحناز رافع درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: تا کنون در پ16 استان کشور، بیش از 5 میلیارد ریال خدمات کالایی و بهداشتی در قالب طرح «ارمغان مهر»، به منظور جریان و هدایت کمک های خیرین به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تهیه وسایل مورد نیاز از جمله موارد توزیعی خیرین در این طرح است افزود: در این طرح 18 هزار و 489 بسته آموزشی و به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال شامل لباس، لوازم التحریر توزیع شده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای خانواده های نیازمند نیز سبد های غذایی شامل مواد غذایی اولیه چون برنج، حبوبات، روغن به ارزش ریالی یک میلیارد ریال توزیع شده است.

رافع به ویزیت 5 هزار و 956 نفر درآغاز بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: 590 میلیون ویزیت رایگان از سوی پزشکان داوطلب در 16 استان کشور شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خانواده های نیازمند و یا دارای بیمار صعب العلاج و به خصوص مناطق زلزله زده، هدف کمک های خیرین و داوطلبان است خاطر نشان کرد: تا کنون 3 هزار و 651 بسته آموزشی بین دانش آموزان منطقه زلزله زده آذربایجان توزیع شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.