سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

720 کیلوگرم مواد مخدر در دماوند کشف و ضبط شد

فرماندار شهرستان دماوند از کشف و ضبط 720 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در دماوند خبر داد.

ˈسعید افشارنادریˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و فنی فرماندهی انتظامی و نیروهای گمنام امام زمان (عج)، خودرویی حامل مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در دماوند کشف و ضبط شد.

وی گفت: این خودرو که از مناطق جنوبی کشور بارگیری شده و در حال تردد از شهرستان دماوند بود، حامل 700 کیلو تریاک و 200 کیلو حشیش بود که در منطقه دماوند متوقف شد.

فرماندار دماوند با بیان اینکه در ماه گذشته نیز حدود 300 کیلوگرم مرفین در این منطقه توسط نیروی انتظامی کشف شد، خاطرنشان کرد: همچنین در ماه گذشته تریلی که از مناطق جنوبی کشور بارگیری شده و به سمت استان مازندران در حال حرکت بود، حامل حدود 300 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین بود که در دماوند از سوی عوامل انتظامی توقیف شد.

وی اظهارکرد: شهرستان دماوند با داشتن دو محور اصلی هراز و فیروزکوه همواره چه از لحاظ امدادی و چه امنیتی مورد توجه بوده است.

افشارنادری ادامه داد: در شرایط کنونی یکی از مطالبات منطقه برای افزایش امنیت در محل های ورودی و خروجی به شهرستان، ارتقای سخت افزاری و عوامل نیروی انتظامی است تا با افزایش نیرو و گشت های امنیتی بتوانیم، هرگونه خطرهای احتمالی را در منطقه بکاهیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان دماوند و فرماندهی انتظامی رودهن در استان تهران به عنوان فرماندهی برتر معرفی شده اند، بیان کرد: این منطقه با داشتن مردمی متدین و ولایی از امنیت خاصی برخوردار است،ولی با وجود داشتن مسیرهای مواصلاتی فیروزکوه و هراز نیازمند توجه می باشد./س


برچسب ها: مواد مخدر ، کشف ، تریاک ، حشیش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.