سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدول تعهدات اشتغال در سال 92 به دستگاهها ارسال شده است

سهميه اشتغال استان تهران در سال 92 تعداد 150 هزار فرصت شغلی تعیین شده است و در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر متقاضیان اشتغال می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نعمت اله تركي، معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: جدول پیشنهادی تعهدات اشتغال در سال 92 به دستگاه های اجرایی استان ارسال شد.
ترکی گفت: سهمیه اشتغال استان در سال 92 تعداد 150 هزار فرصت شغلی تعیین شده است و البته طبق سند توسعه اشغال استان نیز دستگاه‌های اجرایی موظفند هرساله 150 هزار فرصت شغلی پایدار در استان ایجاد کنند.
معاونه برنامه ريزي استانداري تهران  تأکید کرد: در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر متقاضیان اشتغال می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام ثبت نام کنند.
وی افزود: رابطه مستقیمی بین سرمایه گذاری و توسعه اشتغال وجود دارد و از همین رو رویکرد شورای اشتغال امسال باید متفاوت با سال گذشته داشته باشد.
معاون استاندار تهران تصریح کرد: قبل از اینکه سهمیه بانکها برای پرداخت وام مشاغل خانگی تعیین شود ، جلسه ای با روسای بانکهای عامل برگزار می کنیم تا بعدها متقاضیان جهت دریافت وام مشکلی نداشته باشند.
ترکی افزود: با تصویب کارگروه اشتغال مقرر شد تا پس از کار کارشناسی سامانه ای کاریابی غیرحضوری (الکترونیکی) در استان تهران آغاز به کار نماید و برای نخستین بار در کشور در استان تهران از این سامانه رونمایی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.