سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

برگزاری رقابت های مقدماتی فوتبال جوانان زیر 19 سال آسیا در کرمان

رقابت های مقدماتی فوتبال جوانان زیر 19 سال آسیا از پس فردا در کرمان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشستی مطبوعاتی که با حضور خبرنگاران در هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شد ، با اشاره به آمادگی کامل استان کرمان برای میزبانی این مسابقات گفت: رقابت های مقدماتی فوتبال جوانان زیر 19 سال آسیا از 16 تا 20 مهر در کرمان برگزار می شوند.

مراد حاج جعفری افزود: در مجموع این مسابقات با حضور 40 تیم از 40 کشور در 9 گروه برگزار می شود که استان کرمان میزبان گروه چهارم ( گروه D ) این مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: تاجیکستان 6 روز پیش ، ایران 4 روز پیش ، عربستان دیروز و لبنان نیز امروز وارد کرمان شده اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: برای استقرار تیم های لبنان ، عربستان و تاجیکستان هتل پارس و برای تیم جمهوری اسلامی ایران نیز هتل جهانگردی کرمان در نظر گرفته شده است.

حاج جعفری محل برگزاری مسابقات را ورزشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد و افزود: محل تمرینات تیم ها ی تاجیکستان و لبنان در زمین بازی شهرداری و تیم های ایران و عربستان در زمین چمن دانشگاه شهید باهنر است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به برنامه زمان بندی مسابقات گفت: نخستین بازی ساعت 13 ، شانزدهم مهر با حضور تیم های عربستان و لبنان برگزار می شود.

حاج جعفری با اشاره به اینکه ساعت 16 همان روز مراسم افتتاحیه ی مسابقات نیز برگزار می شود ، افزود: ساعت17:30 دقیقه عصر تیم های ایران و تاجیکستان به مصاف هم می روند.

وی خاطرنشان کرد: 18 مهر ساعت 13 عربستان و تاجیکستان و 17:30 دقیقه عصر نیز ایران با لبنان بازی دارد.

حاج جعفری یادآور شد: 20 مهر ساعت 13 تاجیکستان و لبنان و 17:30دقیقه عصر نیز ایران و عربستان با هم به رقابت می پردازند.

وی اهداء جوایز تماشاچیان به قید قرعه را یکی از برنامه های اصلی این بازیها عنوان کرد و افزود: جوایز ارزنده ای از جمله یک دستگاه پراید ، موتوسیکلت ، دوچرخه و لوازم ورزشی از جمله ی جوایزی هستند که برای تماشاگران این بازیها در نظر گرفته شده است.

حاج جعفری تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرعه کشی هر بازی روز بعد انجام می شود بطوریکه پیش بینی شده قرعه کشی بازی پایانی که 20 مهر است ، بیست و چهارم قبل از دیدار مس کرمان و فجر سپاسی انجام شود.

وی با اشاره به ساماندهی فروش بلیط در این بازیها خاطرنشان کرد: یک غرفه ی فروش بلیط در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در نظر گرفته شده است که 2 تا 3 ساعت قبل از بازی فروش بلیط را شروع می کند.

حاج جعفری هزینه هر بلیط را هزار تومان عنوان کرد و افزود: برای تماشاچیان برنامه های سرگرم کننده و فرهنگی زیادی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با استقبال خوب هواداران و تماشاچیان از این دیدارها ، تیم جمهوری اسلامی ایران تنها تیم صعود کننده از این رقابت ها باشد./س

مریم بهادری

برچسب ها: مسابقات ، آسیایی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.