سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ یادداشت؛

جناب مدیر کل محترم؛ اجازه هست انتقاد کنیم؟

جناب مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان قم اجازه هست از فلان سالن ورزشی انتقاد کنیم.

چند روز پیش برای پیگیری وضعیت تنها خوابگاه ورزشی استان قم در ورزشگاه شهید حیدریان و گرفتن گزارش قصد هماهنگی با مسئول مربوطه را داشتم.
ابتدا با حراست اداره کل ورزش و جوانان تماس گرفتم.
 
جناب روحیان مسئول حراست این اداره کل در ابتدا با بیان اینکه باید با مدیر خوابگاه هماهنگ کنی مسئله را به شخص دیگری ارجاع داد.
آقای رشیدی مدیر خوابگاه در صحبت با من موافقت خود را اعلام کرد و من هم بر طبق برنامه ریزی قبلی گروه خود را برای مصاحبه به خوابگاه ورزشگاه حیدریان اعزام کردم.
جواد داود آبادی گزارشگر باشگاه خبرنگاران با من تماس گرفت و گفت که نگهبان جلوی درب ورزشگاه اجازه ی ورود ما را نمی دهد.
با وی که فردی به نام رحیم گل بود صحبت کردم و ایشان گفت که باید با روابط عمومی اداره کل هماهنگ کنی و حراست برای ما تایید شده نیست.
با رضا جعفری روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان صحبت کردم، وی هم به علت اینکه گزارشگر پخش زنده ی دیدار فوتسال ماهان تندیس قم و هلال احمر تبریز بود نمی توانست هماهنگی لازم را انجام دهد.
مجددا با حراست تماس گرفتم، آقای روحیان در صحبتی که از نظر من بسیار عجیب و غریب بود گفت: آقای جهانبین مدیر کل ورزش و جوانان استان گفته که در صورتی می توانید به خوابگاه بروید که انتقاد نکنید و به آقای اسمی بگو که در صورت انتقاد از خوابگاه از وی ناراحت می شوم.
در ادامه ی ماجرا گزارشگر ما که قرار بود بعد از مصاحبه در خوابگاه حیدریان به سالن 2 هزار نفری این مجموعه برود با من تماس گرفت و گفت که به علت کمبود وقت به سالن 2 هزار نفری رفته تا بازی ماهان تندیس را پوشش خبری دهد.
گزارشگر ما حرف دیگری هم زد و گفت که آقای جهانبین را دیدم و وی به من گفت که به شرطی می توانی بروی خوابگاه و مصاحبه بگیری که انتقاد نکنی...
 
حال سوال من از جناب مدیر کل ورزش و جوانان این است که می خواهیم از فلان سالن ورزشی انتقاد کنیم، بی زحمت اجازه می دهید یا نه؟
 
همین.../س
 
----------------------------------
یادداشت: محسن اسمی
----------------------------------
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.